Aproape totul intr-un zambet

Ma bucur sa aflu ca am descoperit un site ce contine foarte multe informatii LA ZI din lumea handmade.  Si ca totul sa fie „pe fatza”, are titlul : Facut de mana!

De asemenea, ma bucur ca pot aniversa , alaturi de cei impatimiti in ale lucrului manual, un an de existenta a site-ului.

Cautand prin paginile site-ului, la rubrica „ARTIZANI”  , am dat peste anuntul unui targ ce s-a tinut la Bacau. Yupiii! Am avut ocazia sa impac utilul cu placutul, si astfel am ajuns , de la Alba Iulia la Bacau: utilul- targul, placutul- vizita la parintii mei. Si am descoperit si oameni minunati acolo.

Targ Bacau Ana Maria Popa

Acest articol a fost publicat în Bookbinding. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Aproape totul intr-un zambet

  1. Lipo spune:

    La cat mai multi ani cu satisfactii!
    Sper din suflet sa mai poti veni personal si alta data🙂
    Cu drag,
    Oana

  2. Eu ma bucur nespus ca te-am cunoscut si mai ales ca ti-am descoperit arta.
    Eu sunt sigura ca ne vom revedea si ca sa nu uit ce-am vazut, ma mai uit la jurnalul de la tine…..
    Mult, mult succes sa ai ca meriti.
    Cu drag Mihaela Munteanu.

  3. LIDIA OLARU spune:

    Ce pot sa zic mai mult decat au zis fetele… Ma bucur mult ca te-am cunoscut si iti multumesc din suflet ca m-ai invatat sa cos🙂. Mult succes in continuare!

  4. Anamia spune:

    Si noi, restul, am descoperit un om minunat in tine, Ioana! Iar ceea ce faci tu, ce creezi, este extraordinar de frumos!! Felicitari, inca o data si sa-ti mearga din plin! Si sper din toata inima sa ne mai intalnim si pe la alte targuri.
    Pana atunci, zic si eu ca Mihaela: ma mai uit la jurnalul mamei si-mi amintesc cu drag de tine!🙂
    Calde salutari de la Vrancea! :*

Lasă un răspuns

