Frumoasa lumii

Stă în pat, cuminte, şi aşteaptă să încep. Nu a mers azi la şcoală, e răcită-cobză, însă e destul de convingătoare să îmi ceară încă o poveste, apoi încă una, și încă una, ca să se vindece mai repede, spune ea ghidușă… Inspiraţia mea a început să scadă, când îmi cad ochi pe brânza proaspătă pregătită cu dragoste de mama ei.

Miez-Lapte-Kiwi-dulceata

Miez de lapte! Asta e! Încep cu entuziasm:

… Se spune că demult de tot, la începuturile lumii, nu exista decât un ocean foarte întins, alb, de… lapte, cu valuri graţioase şi catifelate. Soarele se oglindea mereu în el, vântul se juca ghiduş cu valurile, până când, într-o zi, s-au luat la harţă, iar vântul nu a mai vrut să lase soarele să se vadă în oglinda de lapte. Aşa că a suflat neîncetat, zile şi nopţi, până când, din adâncurile oceanului, a apărut o insulă. Albă şi ea. Simbol al purităţii laptelui, loc de întâlnire şi împăcare pentru cei doi. Dar ei nu au văzut-o, soarele ardea de mânie, iar vântul spumega valurile cremoase de ţărmurile tinerei insule.

Pacea universului era ameninţată, aşa că Mama Lumilor a apărut în faţa celor doi luptători sub forma unei femei încântătoare: prinţesa Miez-de-Lapte de pe insula albă. Cu vorbe înţelepte, frumoasa a răcorit mânia soarelui şi a îmbunat vântul, iar insula albă a rămas de atunci un loc de împăcare şi însănătoşire pentru toţi cei care cereau ajutor.

aurumlight milk 2

Draga mea, ține minte: de fiecare dată când vei mânca deliciosul miez-de-lapte, să te gândeşti la frumoasa şi înţeleapta prinţesă cu acelaşi nume, care a readus armonia între cei doi eroi de poveste. Astfel ea va fi vie în tine, te va inspira și te va ajuta.

Visătoare, fetița adoarme acum liniștită…  Mă duc repede în bucătărie, poate a mai rămas ceva miez de lapte și pentru mine, să îmi împrospătez doza de inspirație🙂 . Nu puteam să îi spun de fanteziile mele erotice când aud de miez de lapte, aş vrea să îmi cufund obrajii între doi sâni plini, albi şi puri, să mă hrănesc cu miezul frumuseţii lor.  Femeia – miez de lapte, O, Doamne, ce miracol!

Articol scris pentru etapa 5 a concursului SuperBlog 2013.

Poza 1 de aici, poza 2 de aici.

About Veronica Godeanu

Profesoara la Centrul de Meditație și Yoga - Kamala
Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2013 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Frumoasa lumii

  1. emese spune:

    success!

Lasă un răspuns

