Interviu cu Jessica Bond

“Mă numesc Bond. Jessica Bond. Duc o viață dublă: sunt agent secret și trebuie să fiu foarte creativă pentru a-mi păstra familia unită și serviciul în aceste timpuri de criză. Dacă plec la piață, iar pe drum primesc o misiune urgentă de la M., îmi place să mă adaptez rapid. De aceea, am accesorii bine echipate. Geanta mea obișnuită se poate transforma din două deschideri și trei închideri de fermoare într-o vestă, foarte utilă când am nevoie de mâini libere. 

Dacă aflu înainte de a pleca de acasă ce misiune voi avea, pot să îmi aleg geanta potrivită, tot mulțumită invențiilor lui Q.:

– Una are drept pereţi mici rezervoare de apă (mi-a salvat viața de multe ori), și am folosit-o uneori și pe post de lighean (nici nu bănuiți cât de puțină apă este suficientă ca să te speli pe cap într-o pustietate unde trebuie să arăți proaspătă după o furtună de nisip). Are structura rigidă, iar buzunarele cu apă sunt etanșe, bineînțeles. O variantă este aceea în care geanta are un perete transparent pentru un mic acvariu cu plante de apă. Atrage atenția și este un bun început de conversație, mai ales dacă în încuietoare este incorporat un aparat foto minuscul sau un reportofon.

Poșeta – papirus este preferata mea: actele, banii, cheile, articolele cosmetice sunt bine distribuite în buzunare, astfel încât ea se rulează ca un sul şi se închide cu o încuietoare flexibilă, la unul din capete pot aplica o lentilă, astfel încât pot privi prin ea ca printr-un telescop la distanţe mari. Iar dacă trebuie să supraveghez un suspect  dintr-o mașină, o pot întinde pe parbriz pe post de parasolar.

Îmi plac gențile atipice, am câteva sub formă de hexagon sau corolă, care se poartă în jurul încheieturii mâinii (bineînțeles, nu încap prea multe obiecte în ele) și care atrag privirile. Sunt ca niște brățări ceva mai groase și mai late, sculptate delicat, foarte utile în misiunile mele.

Meseria m-a învățat  să folosesc genţile şi pentru activităţi mai neobişnuite, nu doar pentru cele secrete. Cea roșie, de exemplu, are baza exact 30 cm, cu ajutorul ei fac diferite măsurători (pentru perdele sau pentru şemineu) când suntem la magazin și descoperim că soţul meu a uitat ruleta acasă. Gențile vechi, “expirate”, au devenit cutii de depozitare a jucăriilor sau pun în ele borcanele de murături, peste iarnă, să nu îngheţe.

Chiar dacă sunt agent secret cu multe misiuni la activ, sunt totuși femeie, iar gențile mele sunt poezii sau stări de spirit mai mult decât instrumente sau obiecte utile. Nu sunt dependentă de ele, însă accesoriile inteligente și frumoase mă inspiră, îmi dau încredere, mă completează şi îmi definesc feminitatea, care nu este atât secretă, ci mai degrabă discretă.”

Acest interviu virtual a fost luat pentru magazinul Reeija care prezintă genţi de damă şi accesorii.

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013, etapa 7.

About Veronica Godeanu

Profesoara la Centrul de Meditație și Yoga - Kamala
Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2013 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

