La casuta din padure…

casa
Azi se implinesc niste ani de cand am aparut si eu, „un botz cu ochi”, in viata parintilor si a surorii mele mai mari.
Le multumesc din suflet ca au pus „bulgarasul de aur” in educatia mea si ca imi sunt alaturi si ei si surioara mea mai mica.
Va iubesc!

PS  Azi ma duc la casuta din padure, nu ma cautati!

Acest articol a fost publicat în Evenimente. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la La casuta din padure…

  1. Elena spune:

    La multi ani sanatosi, fericiti,La multi ani cu bucurii!! „In orice om o lume isi face incercarea”, o lume mai buna speram intotdeauna.Zambetul tau sa dea speranta, incredere si liniste celor din jur.
    La multi ani sanatosi, bucurosi si buni.Te iubim, va iubim din toata inima.

  2. La multi ani fericiti, sanatosi, luminosi!
    Spune-mi si mie secretul casutei din padure, poate ajung si eu acolo intr-o zi…

    • Ioana Morar spune:

      Veronica, aceasta casuta este refugiul meu.
      Fiecare din noi are un astfel de refugiu. Poate sub forma unui golf, la malul marii, sau al unei barci in intinderea oceanului… sau al unei grote cu stalactite si stalagmite… Important este ca pescarusul alb sa poata zbura liber!
      Iti doresc sa poti ajunge la refugiu atunci cand ai nevoie de el!

Lasă un răspuns

