Un Crăciun şi câteva mistere

“Dragă Moşule, îți scriu pentru că încă mai cred în tine și știu că păstrezi bine secretele. Aș vrea ca acest Crăciun să fie memorabil pentru mine, pentru că vreau ca în acest an să fac dragoste cu iubitul meu, pentru prima oară. Mama mă crede încă fetiță cuminte, deja mi-a cumpărat cartea “Crăciunul în cele mai frumoase povestiri” (ea nici nu știe cât de bine știu să caut prin casă după cadouri). E deja legendă în familia mea că pasiunea pentru mistere a fost declanşată de povestirea Granatul albastru de Sir Arthur Conan Doyle (cuprinsă în cartea pe care o voi primi cadou), sunt deja un mic detectiv. Va fi la fel de memorabil pentru noi acest Crăciun, când vom anunţa că ne vom căsători după sărbători…“

Doamne, ce mi-a fost dat să citesc! Fetiţa mea a crescut, are deja 17 ani, cât de naivă am fost să cred că o voi putea ţine lângă mine mai mult timp… Trebuie să am o discuţie mai serioasă cu ea înainte de Crăciun, de mult ar fi trebuit să fac asta… Moşule, nu te grăbi, toate la timpul lor!

Craciunul-in-cele-mai-frumoase-povestiri

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013

About Veronica Godeanu

Profesoara la Centrul de Meditație și Yoga - Kamala
Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2013 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

