Lasă liber ceea ce iubeşti

De la Otopeni la Ploieşti am plâns continuu, am condus maşina fără să ştiu cum. Gata, plecase. După opt ani frumoşi şi pasionali împreună. Nu l-am putut întoarce din drum, nici nu aş fi avut cum, şi nici de ce.

Lasă liber ceea ce iubeşti… A plecat într-un mediu abrutizant, foarte greu, îi va fi dificil să reziste fără să fie influenţat de duritatea colegilor, a mediului, a muncii în construcţii. A vrut să câştige bani, să se definească dincolo de ceea ce deja cunoştea despre el. Ştiu când a plecat, nu ştiu când îl voi revedea, ca să mă ia şi pe mine acolo.

Nu ştiu ce viitor ne rezervă destinul, însă eu am trişat puţin. I-am dat un cadou. Mic, fragil, delicat, cu semnificaţie. O figurină în formă de floare, cu cristale (swarovski) şi cu un citat motivaţional, de la LuxuryGifts.ro. Deşi i-a plăcut, la început a vrut să o lase acasă, unde să o mai pună, dacă se sparge pe drum, cine ştie ce condiţii vor fi acolo unde va locui… Am insistat şi a luat „floarea”. Tocmai de aceea, ca să aibă grijă de ceva fragil şi delicat într-o lume dură.

citat cristale

Cadoul meu s-a dorit a fi un talisman, un simbol al sufletului, pe care e bine să îl îngrijeşti şi să îl ocroteşti, mai ales în condiţii aspre. Va trebui să îi găsească un loc protejat, îl va vedea în fiecare zi, va fi pus pe gânduri în fiecare zi, inima lui va rămâne vie, în fiecare zi…

Frumuseţea va mântui lumea, spunea Dostoievski. Cu ajutorul lui Dumnezeu, frumuseţea îl va proteja pe dragul meu plecat departe…

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.

About Veronica Godeanu

Profesoara la Centrul de Meditație și Yoga - Kamala
Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2013 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

