O noua zi… cu soare

Am incheiat cu bine inca o zi de targ.

Imi torn ceai de tei in cana ” Sunt senzationala!” si ma asez in fotoliu, cu laptop-ul in brate.

E momentul retrospectivei zilei:

„Cand te duci seara la culcare,

Sa-ti pui o mana sub obraz

Si sa te-ntrebi cu-ngrijorare:

„Ce am facut eu oare azi?””(Demostene Botez- Indemn)

A fost o zi lunga , presarata cu de toate. Ceasul desteptator trebuia sa ma scoale la 5:45, dar frica de sunetul soneriei m-a facut sa deschid ochii cu 5 minute inainte. Mi-am pupat sotul, l-am invelit cu asternutul nostru preferat si am parasit dormitorul in varful picioarelor, soptind o rugaciune scurta: „Doamne ajuta”.

Am deschis usa la camera copiilor si am zambit, privindu-le somnul adanc. Baiatul imbratisa cu toata puterea plapuma pufoasa, dezvelit; fata, abia se mai zarea dintre pernele cu care obisnuieste sa doarma. I-am pupat, am inchis usa si, in zece minute eram pe drum, in racoarea diminetii.

In autobuz, mi-am pus la punct ultimele detalii pentru aranjarea standului unde urma sa vand agendele si martisoarele lucrate cu dragoste zile intregi.

Cele 12 ore de targ au trecut usor; bucuria oamenilor si placerea de a fi sursa zambetelor cumparatorilor sunt nepretuite.

Chiar inainte de inchidere, una din colege imi arata ce cadou i-a facut sotul: doua perne. Apoi, din vorba in vorba, mi-a dezvaluit secretul ei: avea siteurile perfecte de unde sa-si ia lenjeriile ieftin.

Acum mor de curiozitate sa vad daca acestea vor deveni locatiile online perfecte si pentru casa mea.

Ia uitati-va ce am gasit pe site-ul  pentrupat.ro  :

Imagine

In asa culori chiar iti vine sa te afunzi dupa o zi plina.

De pe www.lenjerii-ieftine.ro  voi lua cu siguranta pilota. Una pentru mine si sot si alte doua pentru copii. Sunt ieftine si utile.

Imagine

Va las acum sa dormiti cu vise placute si va astept si maine la standul meu.

Fiecare zi este o buna zi…

Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O noua zi… cu soare

  1. Magda spune:

    Buna,

    Am primit si eu o agenda, pe spate am gasit numele si adresa blogului.
    Am inteles ca este lucrata manual. Voiam sa va felicit, este superba!

    Mult succes in continuare!

    • Ioana Morar spune:

      Buna ziua,
      Ma bucur ca persoana care a ales-o a intuit bine ce v-ar face placere!
      Intr-adevar, modelul de pe coperta si legatura foilor sunt facute manual. Fiti sigura ca este pus mult suflet in aceste mici „atentii”.
      Va multumesc pentru aprecieri si va stau oricand la dispozitie pentru a personaliza vreo agenda, album sau rama foto.

Lasă un răspuns

