Nu stii de unde sare… prietena

Buuun… S-a terminat targul, am revenit acasa,  am reluat lucrul de zi cu zi.

Ziua de luni este de obicei de reflectare la ce a fost, bun- rau, cu invataminte… Asa ca , acum am ce va povesti despre doamna minunata pe care am cunoscut-o sambata.

De obicei imi iau cate ceva de lucru pentru perioadele cand nu am vizitatori la stand. Asa a fost si sambata,  cand eu foloseam prenadez pentru a finaliza agendele . Eram absorbita de activitatea pe care o faceam, cand,  aud o voce  de femeie:

„-Sunteti draguta, va rog! Imi puteti spune daca mai aveti o agenda cu acest model?”

Ma apropii de dansa si, o senzatie de deja-vu ma cuprinde. Ii raspund la intrebare, ma bucur de alegerea facuta, impachetez produsul ales si… realizez de ce ma simt atat de bine! Doamna folosea deodorantul meu preferat, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, in care frezii, trandafiri, garoafe și zambile se imbinau atat de placut!

Oricare din celelalte produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan:  deodorant antiperspirant GerDeodorante_grupovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh imi plac, dar cu Splendide ma contopesc pe de-a-ntregul. Asa-i ca nu stiti despre ce vorbesc?! Este vorba despre produsele firmei Farmec! Nu voi intra in detalii, va las sa le descoperiti  pe site-ul lor: Farmec

AcP1210432um, ca am clarificat acest aspect, sa ne intoarcem la doamna draguta. A luat o agenda cu model Lacramioare, care se potriveste cu primavara din Splendide.

Si am ramas prietene, ca o veste minunata la inceput de nou anotimp.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014. (etapa 2)

Acest articol a fost publicat în Bookbinding, SpringSuperBlog2014 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

