Impartasim, navigam, ne jucam

Vine o zi cand tehnologia te depaseste… daca stai in loc.

In urma cu 10 ani am cumparat un calculator, la oferta, cu monitor, boxe, tastatura, mouse… all in one. Si cu acelea am ramas. Inca sunt functionale (in afara de tastatura si mouse; am upgradat cate ceva in computer). Deoarece isi fac treaba bine, nu m-am mai informat despre alte variante.

magazinul Azerty.ro

magazinul Azerty.ro

Vecina mea, careia calculatorul i-a spus „bye-bye” , mi-a povestit ce bine se descurca cu tableta cumparata din magazinul Azerty.ro . Nu am crezut-o pe cuvant , asa ca am cautat pe site si am gasit aceasta tableta. Are acces direct la peste 675.000 de aplicatii si jocuri Android  si cele mai noi si bune filme! Din acest punct de vedere, ar fi perfecta pentru baiatul si pentru sotul meu. Ei sunt fani jocuri si filme.

gigaset-qv830-1

gigaset-qv830-1

Pentru ca se pot asculta milioane de melodii si se pot accesa carti din cel mai mare magazin electronic de carti din lume, ar fi perfect pentru fata mea. Dimensiunile sale compacte de 200 x 141 x 8 mm fac din tableta Gigaset QV830 partenerul ideal pentru drum.  Ecranul are diagonala de 8″, dar se pot vedea destul de bine site-urile web.  Are si GPS.

Da, acum citind toate informatiile despre tableta, pot spune ca o poti folosi oriunde. Este portabila, te bucuri de o camera foto si video, poti impartasi bucuriile de moment si cu prietenii sau familia pe facebook- imagini sau text si  poti seta o alarma la ora dorita.

Daca nu ati regasit cerintele dorite de la o tableta sau accesoriile necesare, mai puteti cauta printre ofertele de tablete de pe site

Eu deja ma inchipui stand in fotoliu si rasfoind online, pe tableta, ziarele, cu o cana de cafea in mana, in timp ce copiii inca dorm. Apoi, baiatul, dupa masa de dimineata, stand pe leaganul din curte , se razboieste , prin diverse aplicatii, cu super eroii din jocurile captivante. Dupa-amiaza, la plimbare cu colegele, fata asculta muzica preferata, miscandu-se in ritmuri rock.  Dupa reunirea  de seara a familiei,  filmele ruleaza pe tableta, introducandu-l pe sotul meu in actiuni si aventuri palpitante.  Iar in weekend, folosind GPS-ul, ajungem mai usor la destinatie, pentru o relaxare la aer curat, la cabana nou aleasa.

Vrea cineva sa ni se alature in aceasta calatorie cu produsele Azerty? Eu deja m-am alaturat vecinei!

Pozele sunt luate din enuntul probei.

Acest articol a fost scris pentru proba 13 din Spring SuperBlog 2014.

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Evenimente, SpringSuperBlog2014 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

