Alba sau bruneta, dar ingrijita

Dragii mei,

In aceasta perioada particip la un proiect numit „Puterea povestilor de viata”. Cu aceasta ocazie, mi-am amintit anumite evenimente din copilarie si adolescenta,  primul servici, aparitia noilor membri ai familiei…

inainte

inainte

Cei care ma cunosc stiu ca eu obisnuiam sa port parul in coada, legat si fara breton, sa nu-mi intre in ochi. Il vopseam destul de des, culori inchise, deoarece albisem inca din facultate.

dupa

dupa

Acum doi ani, mi-am spus ca m-am saturat de atatea vopsele si timp „pierdut” in fata oglinzii. Asa ca am rugat frizerita sa taie tot parul vopsit si sa – mi recomande, pentru regenerare, cateva produse. Prima reactie a fost sa ma sfatuiasca sa nu renunt la par, dar apoi, la insistentele mele, m-a tuns cum am dorit.

Mi-a spus ca si la noi, in Romania , se realizeaza produse de inalta calitate in ceea ce priveste regenerarea parului. Firma Farmec le produce. Pe site-ul lor , www.farmec.ro gasesti produsele si recomandari de utilizare.

kit_regenerare_Farmec Am folosit intai kitul de tratament pentru regenerarea parului . Pentru restructurarea firului de par au actionat vitaminele A, E si B5, extractele din plante au stimulat cresterea sanatoasa a firului de par si au prevenit caderea parului, iar keratina a refacut structura firului de par, oferind luciu, protectie si rezistenta la rupere.

eu58Acum folosesc , din gama Gerovital Plant tratament,   lotiunea si samponul antimatreata cu ichtiol. Parul a crescut, sanatos, curat si nu mai am probleme nici cu pierderea lui. De doua ori pe an, folosesc si tratamentul de regenerare , cu aceeasi formula de la inceput.

Nu am fost foarte atenta la aspectele legate de infatisare si intretinere, pana atunci, dar acum nu este zi lasata de Dumnezeu in care sa nu multumesc pentru ceea ce am si ceea ce pot face pentru mine. Si sa fac! Mi-am dat seama ca ma costa mult mai mult sa nu am grija de mine, decat sa am. Am devenit mai increzatoare si mai focusata pe ceea ce-mi doresc de la mine si de la viata.

Desi lumea din jur, inclusiv parintii, ma sfatuiesc sa ma vopsesc, pentru a nu parea atat de in varsta,  as vrea sa fiu cat mai naturala. Produsele de la Farmec ma ajuta in aceasta directie. Multumesc!

Anii trec peste noi, fiecare etapa are insemnatatea ei, invatamintele ei. Traiti intens , fara sa va fie rusine de faptele voastre!

<< Sa lasi în urma luminos
un grai, un gând, un drum frumos! –
Caci pentru toate, ne-ndoios,
odata vei da seama!…>>

( O, Om- Sf. Ioan Iacov Hozevitul)

Acest articol contine poze din arhiva personala si din enuntul probei 15 din Spring SuperBlog 2014, pentru care a fost scris.

Acest articol a fost publicat în Evenimente, SpringSuperBlog2014 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Alba sau bruneta, dar ingrijita

  1. Pingback: competitie anuala de blogging | Proba 15. Primavara in parul tau!

Lasă un răspuns

