Sfarsit sau inceput de drum?!

Am ajuns si la ultima proba a SuperBlogului de primavara. A trecut o luna in care mi-am propus sa scriu despre „altceva” , la indemnul surorii mele, care  la editiile trecute a participat cu multe articole frumoase. Stiam ca e posibil sa intru in criza de timp, stiam ca e posibil sa nu am idei, stiam ca la compuneri nu luam mai mult de nota 8 la scoala… superblog-spring-logo-01-01-300x268Pe parcurs, mi-a atras atentia ca „se pare ca nu am inteles enuntul probelor”. Asa o fi fost, am deviat de la cerinta si s-a vazut in punctaj. Am incercat sa leg articolele si de viata mea de zi cu zi, dar nu totdeauna a fost o idee buna. La un moment dat,  am spicuit din cele ce se vorbeau pe grupul de pe facebook. Faptul ca cineva a spus ca invata din greselile celor care posteaza mai repede articolele, m-a incetinit putin. De atunci nu am mai fost curioasa de evolutia celorlalti.

E ultima proba si abia acum am rasfoit , din curiozitate,  din blogger-ul partener   http://romaniistiuromaneste.wordpress.com/ . Imi plac articolele, au definitiile in cunostinta de cauza, cu ironie sau cu ghilimele. E o provocare sa fii atat de informat asupra limbii pe care o vorbim zilnic.  De variantele ei. Felicitari pentru perseverenta!

Mi-a atras atentia blogul Danei Lalici si mi-am dat seama ca eu nu am dat 100 % din ce pot la editia de primavara, deoarece nu ma simt vlaguita de puteri. Este o blogerita adevarata, cu sase ” copilasi”  flamanzi de idei si informatii si nu pot decat sa-i urez imaginatie nestavilita si timp destul.

suntsenzationalaDintre partenerii media pot spune ca am navigat prin comunitatea  de pe www.121.ro  si chiar am acasa o cana rosie pe care scrie „Sunt senzationala”. Acolo am aflat multe lucruri folositoare, am cunoscut oameni deosebiti,  am trait impreuna evenimente din vietile noastre.  A fost o etapa din viata mea, cand abia nascusem baiatul si nu aveam cu ce sa-mi umplu prea multul timp liber.

Articolele aproape zilnice din www.Nebuloasa.info , partener Spring  SuperBlog 2014,  ma impulsioneaza sa scriu si eu.  Blogul meu nu este unul foarte cautat. Il folosesc pentru a-mi putea prezenta produsele realizate manual. Ceva nou apare in fiecare zi, dar poate ca nu mi se parea destul de interesant de impartasit. Acum am inteles ca trebuie exploatata aceasta cale de publicitate si informare. Nimic nu este in zadar.

Va multumesc pentru oportunitatea acordata de a ma cunoaste, a va cunoaste, a ii cunoaste.  Nu am fost un coechipier prea vorbaret, dar , daca va fi sa fie, vom deveni prieteni la o editie urmatoare.

Citez din Nichita Stanescu,  poezia „Cantec” : <<…Să stăm de vorbă, să vorbim, să spunem cuvinte…>>

De noi depinde pentru cine , cu cine si de ce. Alegerea ne apartine. Noroc!

Pozele folosite in articol sunt din arhiva personala si din enuntul probei.

Acest articol este scris pentru proba 16, din Spring SuperBlog 2014.

 

Acest articol a fost publicat în Evenimente, SpringSuperBlog2014 și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sfarsit sau inceput de drum?!

  1. Spor in ceea ce faci si succes in afacerea si pasiunea ta!

  2. Mi-ar trebui si mie o cana din’aia maia lse in momentele cand pic in butoiul cu melancolie🙂

    Spor la scris in continuare!

Lasă un răspuns

