Un mic dejun sanatos!

 

 

salonEste ora 6:25. Stau in salonul pentru mic dejun al Hotelului NH  Bucuresti, asteptandu-l pe Dani Otil , prezentatorul emisiunii  ” Neatza cu Razvan si Dani”,  de la ora 8,  pe Antena 1.  Sunt fericita ca si-a facut putin timp pentru a-mi raspunde la intrebari. Imediat trebuie sa apara. Pana atunci , privesc in jur si remarc bunul gust si senzatia de confort oferite de acest hotel de 4 stele.  ( Poza este luata de aici.  )

La fix 6:30, inspirand prospetime si o stare de bine, Dani apare in usa, salutandu-ma  cum numai el stie. Apreciez punctualitatea!

eu:-Buna dimineata!Vad ca ai dormit bine! Stiu ca esti contra cronometru, asa ca,  daca doresti sa incepem…

D:-Neatza, neatza! Da, suntem presati de timp, dar stii, orice zi, ca sa fie buna, incepe cu un mic dejun sanatos. Spuse el si se indrepta catre masa plina cu bunatati.

Hotel NH Diagonal CenterD:- Haide, serveste! Se pare ca intr-adevar nu se lauda degeaba cu breakfast AntiOx. Au tot felul de alimente aici, bogate in antioxidanti . Bineinteles, nu sunt doar delicioase si bogate in vitamine, ci ajuta la combatarea imbatranirii, protejeaza sistemul cardiovascular si intaresc sistemul imunitar.

eu:- Exact despre asta vroiam sa te intreb . De unde iei energia de care ai nevoie intr-o zi de lucru intens sau in aventura fascinanta de a descoperi noi hobby-uri.

D:- Stii, exista sase elemente cheie. Primul: odihna . Am dormit bine, cele 8 ore necesare, asa ca trec acum la al doilea: alimentatie sanatoasa si variata. Dupa cum vezi, avem noroc ! La acest minunat  loc de cazare din Bucuresti beneficiem de un mic dejun complet, ce reprezinta o propunere irezistibila pentru a-ti incepe ziua perfect. Sa ne asezam!

Luand loc pe unul din comodele scaune, am spus:

– Al treilea element ar fi o atitudine mentala pozitiva, nu?

daniD: -Sigur! Gandind pozitiv in fiecare zi atragem binele in viata noastra! Impreuna cu Razvan, prezint o emisiune satirica.  Glumim, luam viata in ras, ne bucuram sa cunoastem oameni talentati , sa fim invitati la diferite evenimente, cum e cel pe care il voi prezenta  azi. Pe langa acestea, am timp si pentru mine, si aici se va regasi al patrulea element: exercitiul fizic zilnic. Am „atacat” multe sporturi, m-am axat pe unele pline de adrenalina, m-am informat cat de mult am putut si , atunci cand am crezut de cuviinta mi-am luat instructor. <Nu  ma pricep prea bine, vreau doar sa mai deschid o ferestruica spre un sport care se poate face lejer in Romania.>(de aici, ca si poza)

eu:- Mi-ai mentionat patru elemente. Ar mai fi…

D:- Ar mai fi o ingrijire medicala corespunzatoare, nu ” dupa ureche”. Analize facute anual, o igiena corecta, si renuntarea la factorii de risc: fumat, alcool, obezitate, sedentarism, expunerea la soare. Unii factori trebuie eliminati total, altii, sa nu fie in exces.  Bineinteles, factorii genetici pot fi un risc ce nu tine de noi, dar este bine sa ne cunoastem „antecedentele”.

Lua o gura de suc natural de fructe si adauga:

-Si, daca  totusi nu s-a tinut cont de aceste elemente cheie mentionate, se poate opta pentru ultimul, suplimentele nutritive. Nu sunt adeptul lor, dar stiu ca regleaza carentele din organism si te aduc pe o linie de echilibru, de unde poti incepe iar , cu un stil de viata sanatos, sa traiesti!

florieu:- Iti multumesc ca ai impartasit cu mine aceste informatii. Nu mai avem mult timp la dispozitie, asa ca as vrea sa remarc inca o data meniul inovator al breakfast AntiOx . M-am informat: a fost realizat de chef  Enrique Martinez si propune dupa cum vezi, ca ingrediente sucuri 100% naturale, mixuri de sucuri organice antioxidante, iaurt organic amestecat cu o larga varietate de fructe, muesli, fructe goji si altele.  Cu  produsele realizate local, produsele organice, produsele fair trade, ingredientele proaspete, arta culinara, oaspetii NH Hotels au la dispozitie sanatate si satisfactie pentru cele mai rafinate gusturi.

NH Bucharest

NH Bucharest

D:- Eu voi aminti ca si camerele , mobilate confortabil au in dotare aer conditionat, linie telefonica directa, mini bar, cablu TV, dulapuri, uscator de par (l-am remarcat, desi nu am nevoie), cafe bar. Poti spune , in articolul tau, ca pe site-ul http://www.nh-hotels.com/ se gasesc toate informatiile necesare despre acest al treilea lant de hoteluri  din Europa pe segmentul business.

eu:- Sigur voi preciza. Multumesc inca o data si iti urez o zi plina de reusite!

D:- Asemenea si tie!- Spuse Dani si iesi pe aceeasi usa pe care intrase acum fix o jumatate de ora. Il astepta un eveniment important. M-am pregatit si eu de plecare. Am recitit notitele si mi-am dat seama ca am avut langa mine un om care  stie ce vrea de la viata! Mult noroc , Dani Otil! Fii fericit!

Acest articol a fost scris pentru proba 14 din Spring SuperBlog 2014.

 

Acest articol a fost publicat în Evenimente, SpringSuperBlog2014 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

