Copacul fricii, copacul curajului

Curaj

Curaj

Frica

Frica

Am gasit un articol interesant pe SuntParinte.ro . Ia uitati-va. Nu este interesant sa vezi ce ar gandi copiii? Ce solutii ar gasi? Ce frici ar avea de depasit?

Sper sa putem face si noi asa ceva…

Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Copacul fricii, copacul curajului

  1. Ana spune:

    Am pus Copacul curajului pe Desktop.Apoi am desenat un copac pe o foaie de hartie si i-am atasat prima frunza:”Nu mi-e frica, nu mi-e frica de Bau-Bau! Buna dimineata!”
    Multumim.Sa aveti o primavara nemaipomenit de frumoasa!

Lasă un răspuns

