To blog or not to blog

Te salut, tineret in adidasi! Te salut, generatie zapacita mai mult sau mai putin!

Nu va speriati, nu am disparut! Doar ca vara este o perioada a anului mult prea plina de evenimente pe care nu vreau sa le ratez!  In afara de renumitele Festivaluri din Sighisoara, Zilele Cetatii Fagaras au fost o atractie pentru mine si familia mea in acest an. Am reusit sa ajung si in „locul nasterii mele, la casa parinteasca” din Bacau… Zile pline de fericire, implinire, amintiri!

Revenind la munca, am adus bucurie in cateva cupluri cu albumele realizate. Vi le prezint in cele ce urmeaza.

IMG_20140919_130259 IMG_20140919_130148 IMG_20140917_142053

Sunt albume pentru nasi, pentru botez, pentru miri.

Sa fie intr-un ceas bun evenimentul fiecaruia!

Din octombrie imi propun  sa fiu parte a Superblogerilor de toamna, asa ca ma veti vedea si citi mai des pe aici.

Spor la treaba tuturor si zile senine!

Acest articol a fost publicat în Bookbinding. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la To blog or not to blog

  1. Bun venit in SuperBlog 2014!
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te anuntam ca miercuri, 1 octombrie, te asteptam cu prima proba.
    Succes!

Lasă un răspuns

