Ţac, ţac, ţac… şi supărarea dispare!

Dragă jurnalule,

” Tot ce e mai bun e pe cale să se întâmple.

Indiferent cum te simți, ridică-te, îmbracă-te și du-te!

Dă-ți prioritate.”

M-am decis să-mi fac o ştampilă pe care s-o folosesc atunci când cred că viaţa e nedreaptă cu mine. Ţac, ţac, ţac, ţac, ţac şi… să mă simt mai bine!

Am descoperit la Colop un printer la care pot să îmi aduc aportul la personalizare. Cu un design unic şi modern, Printer G7 are o fereastră ce se poate ajusta şi în care pot introduce un text, o imagine, ceva reprezentativ pentru mine.

Nu aştept să mă întrebi la ce m-am gandit. Îţi arăt eu: personalizare Ioana .

Ştampila ar imprima citatul de mai sus, iar în fereastră aş pune şi alte poveţe mobilizatoare, scrise cu verde, culoarea mea preferata. Ţac, ţac , ţac,  apoi citesc şi de pe ea; şi iar ţac, ţac, până îmi trece supărarea.

Azi, dupa aproape 10 ani de stat acasă, cu copiii, am mers iar la servici. Şi nu oricum, ci angajată în urma susţinerii unui concurs! Din 16 pretendenţi, am reuşit eu şi înca o doamnă.

Dar nu sunt aşa de fericită pe cât ar trebui… Mi-am obişnuit soţul  că mă ocup în întregime de treburile casei.  Aşa că , atunci când l-am anunţat că va trebui în unele zile să mă suplinească … mi-a spus, direct, că  „ura încă dinainte , acea zi când mă voi angaja” ! De ce? Pentru simplul motiv că va avea mai multe lucruri de facut!

Da, chiar aşa! Dar pe mine m-a întrebat dacă vreau să spăl vase, să calc, să educ copiii, să fac curăţenie, să ajut vecina care e prea în vârstă ca să mai poată să se descurce singură, să schimb becul, să ma cert cu vecinii care ne inunda, să plătesc facturile … şi multe altele?!

Supărată, am deschis calculatorul şi, navigând pe internet, găsind poveţele , m-am decis să le pot vedea în orice moment al zilei. Şi bineînteles, nu doar scrise în agenda mea. Aşa că , mâine, voi comanda Printer G7 30, de la Colop.

Ţac, ţac, ţac … şi supărarea dispare!

Acest articol este scris pentru proba 3 din SuperBlog 2014.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2014 și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ţac, ţac, ţac… şi supărarea dispare!

  1. Ana spune:

    Buna dimineata ! Buna dimineata ! Buna dimineata !O zi buna tuturor.Acum este ceata, deci azi va fi o zi insorita. Lumina si caldura in zambet, in suflet, in priviri.Buna dimineata tuturor !Si gandurile bune sa va intovaraseasca toata ziua.

  2. Ioana Morar spune:

    Buna dimineata si tie, Ana! Azi, daca ar mai fi trait, l-am fi aniversat pe bunicu’. Dumnezeu sa-l odihneasca! Tac, tac, tac…

Lasă un răspuns

