Vesti bune de departe

<<Draga mama,

Sa stii ca sunt bine sanatoasa, ceea ce va doresc si voua! Ce mai face bunica? I-au mai trecut durerile de spate? Dar bunicul? Va mai spune povesti din razboi? Si tata? Tata iti mai aduce in fiecare zi cate o floare?

La mine totul e bine. Ma inteleg de minune cu colegele de camera ; mergem si venim impreuna de la cursuri, iesim de cateva ori la plimbare prin imprejurimi, iar joi mergem chiar si  la concertele simfonice.

Te rog sa-mi ierti indrazneala de a-ti cere sa ma ajuti… Nu mi-e tocmai usor sa spun…

Vezi dumneata, ne-am uitat pe internet, la pagina celor de la Total Pro Beauty si am vrea sa cumparam, impreuna, un kit de epilare . E pentru toate si impartim banii la trei . Fiecare da parte egala.

kit-epilat-trio-basic

Am dori tare mult sa avem acest kit pentru ca are incalzitor de flacoane de ceara in care incap deodata 3. Numai bine ca sa ne epilam in acelasi timp. Si doua role de hartie, si ulei pentru dupa epilare… si unde mai pui ca sunt zece – Zece!- flacoane de ceara cu miere.

Noua ni se pare foarte convenabil si pretul de acum,  la reducere: 333 lei, in loc de 391 lei.  Fiecare dam 111 lei. Eu am deja din bursa 80 lei.  Deci rugamintea la matale este de a-mi trimite doar 21 de lei, ca transportul nu ne costa.

In a treia zi a lunii urmatoare vom avea balul bobocilor si speram sa fim cele mai dragute si destepte fete din primul an. Balul se va tine intr-un local din oras unde este si piscina, asa ca vrem sa fim pregatite pentru orice situatie.

Te iubesc, mama! Pupa-i si pe ceilalti din partea mea!

Astept cu nerabdare un semn.

Cu mult drag, Ioana>>

 

<<Draga mea fetita,

Ma bucur sa aud vesti bune de la tine. Bunica se simte mai bine, bunicul nu ne slabeste cu istorisirile lui (ceea ce ma bucura, inseamna ca memoria e buna!); tata este asa de galant cum il stii si eu … eu am o veste buna, sper, pentru tine!

Alaturat iti pun toata suma de care ai nevoie , pentru ca sunt sigura ca vei folosi banii de bursa  „cu cap”. Am cautat si eu pe internet acel kit si sunt multumita de alegerea facuta de voi! Felicitari! Pielea voastra va fi foarte fericita dupa ungerea cu ulei!

Aveti grija de voi! Va tinem pumnii sa fiti alese cele mai dragute fete de la bal!

Te pupa mama

PS. Pupa si colegele!>>

 

 Acest articol a fost scris pentru etapa a 4-a din SuperBlog 2014.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2014 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

