Alb si rosu, cu o tenta de roz

– Toate ca toate, dar deja in capul meu s-au adunat multe nevoi:  mama, dupa operatie, ar avea nevoie de o crema care sa repare pielea; fata mea, la varsta marilor sperante (16 ani) ar avea nevoie de o crema antiacneica dar si de un demachiant bun; pe mine ma chinuie rau matreata si as avea nevoie, pe langa un produs care sa o starpeasca, si de o crema care sa-mi estompeze ridurile acestea rebele , dar insistente. Offf, ce sa ma fac?

il_fullxfull.176071819– M-ai chemat, doamna frumoasa?

Ma uit in jur, nimic! Si iar oftez. Offf!

– Iar m-ai chemat, doamna mea! Am auzit ce te framanta! spuse un spiridus hazliu, imbracat in haine rosii si avand pe cap un fes alb. Topaia de zor pe masa, iar eu ma uitam la el ,mirata .

-Cum te cheama, spiridusule?

– Offf e numele meu si am venit la chemarea ta.

– Doar nu ai tu solutii pentru atat de multe nevoi?!

– Ba sa stii ca da, am solutii. De fapt o solutie numita Farmec, in alb si rosu! Repeta dupa mine: Gerovital Doctor în Frumusețe si inchide ochii.

Gerovital Doctor în Frumusețe.

– Bun! Acum, deschide ochii.

In fata mea, pe masa, au aparut, din senin, diferite cutii, alb-rosu.

– Ei, dar astea sunt de la Gerovital, care are prima gamă anti-age din lume! am zis si  am luat , pe rand, fiecare produs.

fluid-curatare_fata-ochi_flacon200ml-300x300Crema dermoreparatoare Gerovital H3 Derma+ : <<Permite aplicarea pe cicatrici recente, răni superficiale sau traumatisme minore. Pielea este calmată, protejată, iar vindecarea este accelerată.>>  … asta este pentru mama!

Crema antiacneica Gerovital H3 Derma+: << Reduce punctele negre, formaţiunile acneice, roşeaţa. Diminuează semnele postacneice.>>

Fluid de curatare si demachere fata si ochi Gerovital H3 Derma+: <<curata foarte bine machiajul din zona ochilor, delicat, fara a crea discomfort.>>

– Imi lasi mie aceste podoabe? Sa vezi ce fericita va fi fata mea!

Nici nu am mai asteptat raspunsul lui . Am citit mai departe:

Crema antirid si fermitate Gerovital H3 Derma+: << Intreţine tenurile ridate, lipsite de fermitate, tinere sau mature; are acţiune antirid, acţiune regenerantă şi restructurantă, de protecţie împotriva proceselor distructive declanşate de radicalii liberi şi de tonifiere. >>

Sampon antimatreata Gerovital H3 Derma+: <<acționează atât asupra cauzelor ce duc la apariția mătreții cât și asupra efectelor neplăcute ce însoțesc această “afecțiune”>>

– Da, spiridus zglobiu! Se pare ca intr-adevar ai solutii la nevoile noastre prin  aceste produse dermatocosmetice !

– Ma bucur ca ti-am putut fi de folos, doamna! Tine minte ce ai vazut aici si du-te si ti le procura din farmacii, spuse el, in timp ce , una cate una, cutiile alb-rosu dispareau de pe masa.  Toate bune! si … ia-l de unde nu-i.

Odata cu el, a disparut si grija mea. Stiam ce sa iau, de unde sa iau si mai ales, cat de folositoare sunt produsele Farmec! Sa ma duc acum, sau sa mai astept pana maine? Ma uit la ceas: 22.45. Cam tarziu. Am asteptat atatea zile, lasa ca trece si noaptea asta! Voi dormi linistita! Noapte buna!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2014, proba 14.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2014 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

