Pe firul cu dublu sens

Gata, a trecut si ziua mea.  Am innotat, am fost la masaj, am pregatit masa pentru cei dragi, am iesit , ca’ntre fete… A fost frumos… tort, flori, urari…

P1250496A, da, urari! Ia sa vad cine m-a sunat si cine mi-a trimis mesaj. Sa nu uit sa le raspund! Sa contribui la a mentine aceasta comunitate de sustinatori!

Coca si Aurel (verisoara mamei mele, cu sotul dansei), Feri (baiatul fratelui bunicului meu), Veronica Si Elena (surorile mele). Multumesc! E minunat sa ai familia langa tine!

George…ehee, George! Ne cunoastem de peste 20 de ani! Pe vremea aceea era la Radio Romania Cultural o emisiune: Turist Club. O asteptam cu nerabdare si, sambata de sambata o urmaream. In afara de subiecte foarte interesante despre turism, mai era si un concurs. Trei intrebari despre geografie isi asteptau raspunsurile noastre scrise. Ma documentam, trimiteam scrisoarea si aflam cine a raspuns corect.  In 1994 am avut o intalnire a ascultatorilor emisiunii, in localitatea Pui, in Hunedoara. (oare de ce tot acea zona este preferata si de SuperBlog?) Acolo l-am cunoscut pe George. A fost asa de dragut sa vina de ziua mea, in 1995, de la Timisoara la Brasov, doar ca sa ma sarbatoreasca! Ce frumos a fost in acea zi!

Mariana si Dia, doua doamne extraordinare, cunoscute pe forumul „Comunitatea femeilor senzatiosuntsenzationalanale”. In perioada cand stateam acasa cu baietelul, navigam mult pe acest site. La o cafeluta virtuala, la o reteta distribuita din suflet, la un of impartasit lumii necunoscute si totusi asa de familiara… Intr-una din zile, mi s-a stricat frigiderul si m-am plans pe forum. Dia mi-a cerut numarul de telefon si mi-a trimis mesaj sa merg la banca sa scot niste bani, ca ea mi i-a pus si ar trebui sa ajunga. Mirarea mea a fost cu atat mai mare cu cat noi doua nu ne stiam in realitate. Bineinteles ca abia am asteptam sa ajunga in tara (pe atunci statea in Dubai) ca sa-i multumesc personal!  Iar Mariana a fost cadoul meu la aniversarea a 33 ani din viata. Cum amandoua locuim in Alba Iulia, ne-am cunoscut chiar pe 14 noiembrie personal. Sunt de atunci alaturi de ea si familia sa greu incercata (o fata cu handicap grav, o tumora maligna si extirpare de san, un accident de masina…) Doua femei care au reusit sa invinga problemele vietii! Ma bucur sa le am in cercul meu de prieteni. Am avut si intalniri de grup, la Brasov; iar cana primita de la aceasta comunitate, rosie, pe care o folosesc zilnic, ma indeamna sa cred in ce scrie pe ea: „Sunt senzationala!”

Ade Mar si Claudiu, una din Iasi, celalalt din Timisoara, cu care am serbat 1 Decembrie la Alba Iulia, acum trei ani si care au ramas prieteni in eter.

E interesant ca acum poti fi prieten pe facebook si cu muzee, teatre… sau, ma rog, cu cine le reprezita. Pot spune deci ca de la  Muzeul de Arta Prahova, Muzeul Brailei, Fundatia Comunitara Alba, pot afla informatii de ultima ora despre evenimentele culturale locale.

Pe Daniela, Marius, Mihai, Laur   i-am cunoscut pe forumurile din jocuri; apoi, cand am ajuns in orasul lor, am vrut sa-i cunosc personal. Am reusit, dar nu pe toti am reusit sa mi-i fac preteni. Perioada in care pierdeam timpul pe site-urile cu strategii militare si razboaie in miez de noapte s-a incheiat. Dar pe unii chiar nu-mi pare rau ca i-am intalnit.

Si Victoria, cadoul meu de acum 5 ani… Am organizat un targ handmade in foaierul Casei de Cultura, unde se tinea si Festivalul de Muzica Folk. Am dat sfoara in tara pe facebook si m-am trezit cu cativa expozanti, printre care si ea. Doar ca pe ea am luat-o acasa, ca pe cea mai buna prietena. De atunci vietile ni s-au intersectat destul de des. Si am trait alaturi de ea esecuri si realizari artistice si nu numai.

In comunitatea  artizanilor si mesterilor am atat prieteni reali, cat si doar internauti negasiti inca. Fiecare din noi contribuim cu informatii, cu sprijin, cu idei.

DSC_0700Da, am terminat cu multumirile pentru urari. Dar uite ca ma gandesc in continuare la aceasta modalitate de a comunica. A comunica inainte de a cunoaste persoana si a comunica dupa ce cunosti persoana.

Exista grupuri care au un punct de atractie comun. Dar nu cunosti omul din spatele personajului.

Exista grupuri formate dupa un eveniment, pentru a mentine uniti oamenii care s-au cunoscut deja.

Aceasta este viata: un fir cu dublu sens . Nu este unul mai bun ca celalalt. Doar se completeaza. Aici puteti gasi cateva cuvinte care mi se par potrivite acestei teme.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014, proba 18.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2014 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pe firul cu dublu sens

  1. Frumos mesajul tau despre echilibru si viata vazuta ca un fir cu dublu sens. Un articol fain, multumesc🙂

Lasă un răspuns

