Mai sexy, mai feminina

Fetelor, trebuie sa va spun si voua ce am aflat! Stiti ca , de curand, m-am angajat la bazinul olimpic. Am observat , astfel , ca unele doamne vin regulat sa faca miscare acolo. Si mi-am permis sa le intreb cum fac de nu au probleme cu parul in exces de pe picioare, mai ales.

Raspunsurile au fost din cele mai diverse: de la epilatul cu ceara- traditional sau de unica folosinta, la aparate de ultima generatie care epileaza definitiv. Hmmm, cred ca va inchipuiti ca nu am fost curioasa cum topesc ceara si o intind pe membre, pentru ca apoi sa o smulga cu stoicism. Aveam experienta aceasta. Si folosirea cremelor  stiam cat de eficace este, pe propria piele. Asa ca m-am interesat de tehnologia cu impuls luminos.

Imi inchipuiam eu acum 25 de ani, cand am inceput sa indepartez parul nedorit ca voi putea avea un aparat care , numai plimbandu-l pe membre, va reusi sa ma faca mai sexy? Da, mai sexy! Acele doamne sunt mult mai sigure , mai increzatoare in puterea lor de seductie!

silkn-glideAu inceput sa-l foloseasca dupa ce s-au hotarat sa nu mai iasa la plaja. Instructiunile asa prevad: cateva saptamani intre utilizare si expunere la soare. Pana la primavara spera sa scape de o mare parte a parului. Nu de tot, pentru ca trebuie sa se incheie ciclul de crestere a firului de par. Si asta poate dura pana la 24 de luni.  Melanina este pigmentul care absoarbe lumina. Genereaza apoi caldura ce impiedica cresterea ulterioara a firelor de par. Cand acest lucru se intampla, (mai ales in etapa intai- anagena) putem spune ca are loc depilarea definitiva. Catagenul si telogenul sunt etapele in care cresterea stagneaza.  (Mi-au placut denumirile, de aceea le-am retinut).

Acesta este aparatul mai performant, care permite depilarea si pe o piele mai inchisa la culoare. Ochii iti sunt protejati. Emiterea de impulsuri luminoase nu este permisa decat in momentul in care aplicatorul este plasat pe zona dorita. Pielea, datorita mecanismului de racire incorporat, nu ar trebui sa resimta caldura emisa.

Totusi, o problema as avea. Nu as putea sa ma epilez definitiv in zonele unde am par grizonat, alb. Nu recunoaste acel pigment din firul de par si pot fi reactii ale pielii, fiind mai inchisa la culoare.

Una din doamne mi-a propus sa-i folosesc aparatul , cumparand cartusul eu.  Trebuie doar sa ma hotarasc. Oricum, as plati mult mai putin decat o sedinta la salon. Sa accept? Voi ce ziceti? Astept si parerea voastra.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014, proba 19.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2014 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

