Brainstorming verde

-Mamiii! Mamaaa!
– Imediat vin!
Intru in bucatarie si il vad pe Vladi, imbracat in tricou verde, asteptandu-ma in fata unei tavi plina cu „soldatei” de branza.
– Buna ziua, doamna! Poftiti de serviti!
Ma apropii de masa si, stiind cat de smecher era promoterul fan branza din reclama de la televizor, intreb precauta:
– Ce doriti in schimb?
– Mai nimic. Doar sa va prefaceti ca lesinati . Eu va voi trezi dandu-va sa mirositi branza.
delaco_fan_branza_proof2-300x300Asa am facut. M-am impleticit si m-am lasat pe jos, fara vlaga. El, strigand impacientat dupa doctor, se preface, cu voce grava, ca trece greu prin multimea imaginara.  – Aici, aici! La o parte va rog! Imi ridica, grijuliu, capul si imi plimba o bucata de branza pe sub nas.  Privindu-l pe sub gene, il prind pe picior gresit si reusesc sa fur bucatica de branza.
-Am castigat! Hai sa facem schimb! Eu sunt acum promoterul!
– Ok. Eu voi fi un copil rasfatat care face scandal in magazin.
-Da. Si ajungand in dreptul standului meu te vei cuminti subit, vorbindu-mi frumos.
– Vreaaaaaau! Acuuuuum! urla copilul in timp ce batea cu piciorul in podea.
Eu cu tava in mana, plina cu bucatelele delicioase de branza, ma plimbam pe langa el. Deodata, captandu-i atentia, ma saluta si ma ruga frumos sa-i dau si lui sa guste. Bineinteles ca l-am lasat, dar abia dupa ce am scos de la el o promisiune ca nu va mai urla la cumparaturi. Ca bonus, a primit si mama o bucatica ( deja mi se facuse gura apa).
–  Tatiii, striga Vladi bucuros cand acesta isi facu aparitia in bucatarie.    Hai sa-ti zic !  Stiu ca esti cel mai mare fan! Promoterul ar trebui sa aiba o tava de pe care soldateii sa se poata misca, parca fugind de mana celui care vrea sa guste!
-Eii, dar ce faceti voi aici? Brainstorming? Atunci sa va spun si varianta mea! Vine pofticiosul si , in loc sa intinda mana goala, infinge un bat intr-o roata intreaga si o ia pe aceea, in timp ce promoterul ramane blocat, cu gura deschisa si o scobitoare in mana.
– Ce frumooos! spuse Vladi cu gura plina de branza. Stai, ca nu am terminat ideile! Ce ziceti daca , pentru a putea gusta un „soldatel” v-as cere la schimb un bon fiscal care sa demonstreze ca ati cumparat in ultima saptamana un produs Delaco?
-E o treaba! Dar daca v-as cere o poza , pe telefon, in care sa va lingeti pe bot, langa o bucata de branza, ca sa rad si eu un pic de voi? intreba tata.
– Hai sa facem poza acum, ca tot suntem toti! Poate imi da trei bucati, daca sunteti si voi in poza! Hi hi. Dar cascaval afumat sa fie! Ca acela ma unge pe suflet!
– Ei, mama, vad ca nu te saturi cu putin! De fapt, te inteleg! Are un gust… demential!
Si , cu cate o feliuta de branza in mana si cu gura plina , am zambit, asa cum am stiut noi mai bine, in poza Fun Branza.

Acest articol este scris pentru proba 20 a SuperBlog 2014.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2014 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Brainstorming verde

  1. Multumim pentru articol. Mult succes!

  2. Ioana Morar spune:

    Va multumesc!

Lasă un răspuns

