Din nou eu, cea feminina

Dragii mei, poate unii stiti ca m-am angajat de curand. Pe post de casiera. Pana acum, munca mea de acasa nu-mi permitea o manichiura colorata. Anumite operatii lasau urme de oja pe hartie.

Dar acum, am simtit nevoia sa ma aranjez mai mult. Sunt in contact cu lumea , iar mainile noastre de multe ori se ating. Si daca nu au contact fizic, macar vizual si tot sunt observate si studiate.

Mi-a atras atentia o reclama: ” Esti mama, esti sotie sau prietena. Esti feminina, romantica si grijulie… Acum stii de ce xxx a fost creat special pentru tine!” Foarte bine spus. Asa ca mi-am intrebat o colega de servici ce pot folosi pentru unghii si ea a raspuns, fara si clipeasca: lacurile Farmec Collection 2014.

Ok. Zis si facut.  Am cumparat „Honey , I’m home” si  am aplicat intai Loţiunea pentru unghii cu vitamina B5.  Stiam ca trebuie sa le tratez inainte. Doua straturi, pentru o culoare mai intensa  si apoi un strat din Gelul TopCoat. Acesta pentru protejarea culorii, un luciu intens și un volum instant.
A doua zi, la servici am primit mai multe aprecieri decat mi-as fi imaginat. Nu si-au dat  seama de ce eram mai feminina pana nu le-am spus de atuul numit „lacuri Farmec„. Ei, nu doar asta. Recunosc, am luat, in schimbul tricoului „de servici”, o camasa alba. Simpla.

F3-grup_2661_2667Mi-a placut mult senzatia din acea zi, asa ca am experimentat si celelalte culori. La fel ca si in sezonul rece al anului  trecut, nuantele nobile de rosu inchis, bordeaux  revin puternic in tendinte. In aceasta iarna „Santa’s here”  este adorabil de seducator. Completat cu un ruj in aceeasi culoare sigur va fi de efect.

Si negrul, dar si griul sunt „pe tapet” acum. Denumirile ojelor Farmec te apropie de sarbatori de poveste: Enjoy your dark side, Tree’s Rock, Go get them, girl, It’s freezing out there. Bineinteles ca nu le-as folosi daca as vrea sa nu-mi eclipseze rochia deosebita, cu spatele gol. In acel caz as miza doar pe o oja nude.

Pentru inceput, dupa atatia ani de „pauza ” de manichiura colorata, imi ajung informatiile. Despre Nail-art, voi vorbi alta data.

Parca mai ieri ma furisam in baia bunicii mele, pianista in tinerete. Era foarte cocheta chiar si la acea varsta inaintata iar eu ma bucuram sa gasesc multe oje pe etajera. Le luam pe rand, le intindeam pe cate o unghie si apoi, cu parere de rau, le stergeam repede, sa nu ma prinda. Bineinteles ca stia si ma spunea parintilor mei. Dar mie imi trecea si la urmatoarea vizita, o luam de la capat. Mai tarziu, as fi vrut sa ma folosesc de farmecul lacurilor, dar meseria nu mi-a mai permis.

farmec2-300x300Acum ma bucur , in sfarsit, de lacuri create parca special pentru mine. Pentru mine, cea feminina; pentru mine, cea romantica; pentru mine, cea grijulie. Farmec, multumesc!

Vai, ce era sa uit! Farmec dorește să micșoreze distanțele dintre români.

În 1 – 3 decembrie, atât pentru comenzile din România, cât și pentru cele externe, transportul este gratuit! Putem  face cadou rudelor sau prietenilor din afara țării produse 100% românești.  Cine „se baga”?

Acest articol a fost scris pentru proba 23 a SuperBlog 2014.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2014 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

