Joc si joaca

Dragii mei, sunt in cautari! Baietelul meu devoreaza tot ce se numeste joc pe calculator! O sa ma certati ca il las, asa mic fiind, sa aiba astfel de preocupari.  Le voi lua doar ca pareri personale.

Bineinteles ca nu il las toata ziua cu ochii in monitor!  Va alterna si cu privitul la desene, pe televizor! Hi hi.

Lasand gluma deoparte, va spun ca am cautat pe internet personajele din desene animate. Cum Vladi al meu se uita pe Nickelodeon, am descoperit jocuri cu Dora exploratoarea.  Le consider educative .

Ascultati atenti. Referitor la copiii vostri:

– vreti sa invete si o limba straina?

– vreti sa recunoasca sunetele mediului inconjurator?

– vreti sa invete sa numere?

– vreti sa stie valoarea timpului?

– vreti sa exerseze un lucru, din ce in ce mai dificil, pentru a intelege bine o actiune?

– vreti sa se bucure, impreuna cu altii , de reusitele personale?

– vreti sa fie in stare sa rezolve un puzzle?

– vreti sa capete dexteritate in rezolvarea unor sarcini?

Atunci lasati-i sa se joace! Si jocurile pe calculator sunt educative!

Ei bine, microbul jocurilor m-a prins si pe mine. Am recunoscut, in limba engleza, cateva cuvinte si am ramas surprinsa de cat de repede le-a retinut Vladi! Aceasta varsta, de 5 ani, este perfecta pentru a invata prin joc.

Ca orice adult care are multe treburi de dus la indeplinire, m-au cam enervat reclamele de inceput. Dar l-am privit pe copil cu cata rabdare asteapta sa se incarce jocul si cat de sociabil este cu personajele de pe ecran. Se ridica de la locul lui si sarea impreuna cu Dora, batea din palme si vorbea cu ea. Chiar ii plac jocurile acestea.

Deci, cateva zile, voi fi linistita. Stiu ca Vladi va fi absorbit de explorarile Dorei. Apoi vom petrece timp si cu alte personaje, sa nu ajunga sa se sature de ea!

Pana una-alta, dam intai o tura prin parc, sa ne dezmortim corpul. Ne vedem mai tarziu!

Acest articol a fost publicat în adventoriale și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

