Soare la Straja

Am plecat din Alba Iulia spre statiunea Straja intr-o zi mohorata de 13. 13 decembrie. De ce acolo? Pentru ca Gala Superblog, concurs la care am participat, timp de doua luni, trebuia sa aiba loc la Vila Alpin, incepand cu ora 17.

Vroiam sa impusc doi iepuri deodata si, se pare ca am reusit. Bineinteles, nu am luat si trofeul pentru reusita!

Insotita fiind de Vladi, baiatul meu , am petrecut si pe partie destul timp, in detrimentul socializarii cu bloggerii. Gratie ajutorului la transport pe ultima suta de metri ( multumiri Claudiei si fratelui luP1360332i Albert), ne-am cazat si am prins evenimentul de la inceput. Nu am ratat nici sedinta foto a turturilor in lumina rosiatica a apusului.

 

Surprizele s-au tinut lant. Am ramas placut impresionata ca am fost recunoscuta de cativa participanti si ca am recunoscut si eu , la randul meu. Asteptarea, la urcarea scarilor, in urma celor care nu din voia lor mergeau mai incet, ne-a dat timp de gandire si de multumire pentru ceea ce avem. Respect celor care nu se lasa invinsi de soarta!

Sala plina, rasete, imbratisari, poze, branza, praz, piscoturi, cantare, trofeu, diplome, multumiri, clasament, promisiuni, regrete, bucurii, sponsori, hartie igienica, plicuri cu bani, haine de gala, pullovere, aparate foto, telefoane, calendare, pixuri, agende, pliante , pahare varsate, carte de oaspeti, gramatica, poza de grup…

Filmuletul Ninei nu am reusit sa-l revad. Ochelari nu am primit. Dar am reusit sa mai prindem o ora pe partie, cu schiuri. Greu, obositor, dar bucurosi. Ne-am programat dimineata urmatoare doua ore de snowboard si ne-am intors la vila. Cheful era in toi. Am gustat branza, am dansat dezmatat, am baut vin si, cu ochii pe cerul instelat, am adormit.

Un telefon matinal mi-a amintit ca sunt mama si de fata, nu numai de baiat. Am salutat pe cei care au plecat dis de dimineata spre casuta lor de la mare, am facut poze la culmile insorite si am coborat la ceai. Chelnerul P1360403ma astepta cu drag si cu factura de la masa de seara…

Partia ne astepta zambitoare. Snowboardul a fost cel mai bun prieten al lP1360402ui Vladi in urmatoarele doua ore.

Mi-am incarcat bateriile la soarele de iarna, am strabatut partiile, ne-am infundat in zapada si… am coborat la vila exact la timp pentru a pleca impreuna cu cei de la Arena, spre Petrosani.

Pupici, fluturari din maini si… nu va promit ca data viitoare voi vorbi mai mult cu voi!

Ma bucur ca am fost acolo, ma bucur pentru cunostinte noi, ma bucur pentru bucuria copilului meu!

Sa ne revedem sanatosi online si offline.

Sarbatori Fericite!

Acest articol a fost publicat în Bookbinding, SuperBlog 2014. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Soare la Straja

  1. Natural spune:

    E foarte bine sa sciezi la Straja, dar macar 3-4 zile, nu asa pe fuga🙂 Spor!

  2. Pingback: SuperBlog | Gala SuperBlog 2014. De Straja la distracție

Lasă un răspuns

