Why beauty matters 05/365

Astazi, o buna prietena, Victoria Ghilas, designer de bijuterii si pictorita , mi-a deschis calea spre un documentar.

Este vorba despre „De ce conteaza Frumusetea”, << un film documentar fascinant și îndrăzneț, realizat de filosoful britanic Roger Scruton, despre importanța frumuseții în artă și în viețile noastre. Scruton susține că, în secolul XX, arta, arhitectura și muzica au renunțat să mai conțină frumusețe și au construit, în schimb, un cult al urâțeniei. Acest lucru ne-a trimis pe toți într-un deșert spiritual.

Făcând recurs la ideile unei întregi serii de filosofi, de la Platon la Kant și prin interviuri cu artiști precum Alexander Stoddart, Scruton analizează unde anume a greșit arta și își prezintă propria pledoarie pentru repunerea frumuseții în funcția sa tradițională, în centrul civilizației umane.>>

Il puteti urmari aici.

Va rog daca aveti pareri pro sau contra lui, sa -mi lasati un comentariu mai jos.

O seara buna in continuare!

Sarbatorile inca nu s-au terminat. Fiti moderati!

Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Why beauty matters 05/365

  1. Elena spune:

    De ce conteaza Frumusetea?Pentru ca da o dimensiune in plus vietii de zi cu zi, te inalta,te imbogateste,devii mai bun cu tine si cu cei din jur.
    Am curatat zapada din ultimele zile; era frig afara, mana ingheta.Priveam partia facuta si mi-am amintit de un citat:”Cat de frumos se vad marginile noruli alb in asfintit!”.M-am intors si am indreptat toate marginile straturilor de zapada.
    A ramas pentru toata ziua bucuria „gandulu de dupa gand” in orice treaba casnica si nu numai.”E indelungat drumul matasii si al dantelei” a spus Antoine de Saint-Exupery. Cuvintele, faptele noastre „sunt semintele”(Nichita Stanescu).
    La multi ani in frumusete si daruire! „Sa nu te opresti din cantari, inima mea.(Rumi)
    La multi ani si Doamne-ajuta!

Lasă un răspuns

