IULIA DIN ALBA IULIA – 18/365

Astazi as vrea sa faceti cunostinta cu Iulia din Alba Iulia. Va voi trimite in lumea ei si veti descoperi dragostea pentru orasul natal. Doar AICI.

CITAT:

<<Mă numesc Iulia și sunt din Alba Iulia. Am călătorit prin multe colțuri din lumea aceasta, am adunat amintiri și cunoștințe, dar m-am întors acasă. Pentru că de aici îmi este cel mai ușor să schimb ceva. Și dacă trecem prin viață fără să lăsăm lumea puțin mai bună decât am găsit-o, atunci am trăit degeaba!

Dacă ”Iulia din Alba Iulia” este un brand, atunci este normal să aibă și un motto. ”Învață și dă mai departe” sunt cuvintele care mă caracterizează. De aceea scriu și acest blog: să spun și altora ce am aflat. Și să-mi repet și mie, să-mi intre bine în cap! Crescută fiind cu educație nonformală, am deprins că cele mai importante lecții nu le înveți pe băncile școlii sau într-o sală de curs. Nu susțin că instituțiile de învățământ sunt inutile (la urma urmei am investit și eu în două licențe, un master și multe alte acreditări), dar dacă nu completezi ce scrie în cărți cu experiențe veritabile, atunci devii un foarte bun filosof și nimic mai mult.

Știu să fac bine 3 lucruri: marketing, turism și zâmbete.>>

Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

