Fiecare parinte primeste copilul de care are nevoie – 21/365

Azi va invit sa o cunoastem pe Cristina Tomescu .
„Cristina Tomescu este Life Coach certificat în Legea Atracției și NLP Master Coach. Este administratorul paginilor www.TheMasterInside.com și www.QuantumCoaching.ro iar misiunea ei este să ajute oamenii obosiți de luptă și lipsuri  să iasă din morișca vieții și din mentalitatea de victimă astfel încât să își poată aminti adevărata lor esență,  asumându-și cu  responsabilitate  uriașul lor potențial creator.”

veselie
Am citit deunazi un articol care mi s-a parut mai mult decat interesant. Am si eu copii si ma confrunt cu diferite situatii zilnic. Merita sa-l cititi aici: http://www.quantumcoaching.ro/parenting-spiritual

Te invit să-mi spui părerea ta despre acest articol. Ti-e de folos? Ti-a plăcut?

Cum te-as mai putea ajuta în călătoria ta?

Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

