Farmec si fericire intr-o zi perfecta

Nici ca se putea o zi mai buna pentru curatenia de primavara.
Eclipsa de soare- bifat!
Super Luna- bifat!
Echinoctiul de primavara – bifat!
Ziua internationala a Fericirii – bifat!
Ziua folosirii produselor Farmec de curatenie – bifat! Desi e in fiecare zi in casa mea!
farmec1-250x250
Eu incep din interior spre exterior, din bucatarie spre camere. In cuptorul rece am pulverizat solutie si, inchizand usa, am lasat sa actioneze in liniste. Inauntru era liniste, ca eu ascultam totusi muzica, destul de tare: Vivaldi- Primavara. Frigiderul a fost primul sclipitor.

Pulverizatorul  dotat cu element de siguranta pentru copii,  impotriva deschiderii accidentale, l-am folosit atat la interior, cat si la exterior. Puf puf, apoi pauza de unu-doua minute si… voila! Mirosurile neplacute sunt eliminate, ambianta din interiorul frigiderului este improspatata.
Inapoi la cuptor, l-am sters cu un burete umed si am scapat de petele de grasime. Se vad iar punctele albe de pe model.

5599-Triumf-bucatarie-350-250x250 Buuun; mai departe! Torn continutul  unui flacon „Nufar –  desfundat tevi si chiuvete” direct pe scurgere si ma indrept cu un Triumf de bucatarie spre dulapuri.  Senzația de prospețime este asigurata de parfumul de menta . Miscari sigure si rapide. Inainte de a pune vesela inapoi, dau drumul la apa calda la robinet. Si gata, doi in unu! Mai usor nici ca se poate!

Pentru geamuri si gresie am folosit produse din gama Nufar. Excelente cand este vorba de o curatenie rapida si de durata!
Am lasat fata sa se ocupe de florile din glastre si m-am indreptat spre baie cu detartrant si dezinfectant. Zece minute de actiune, apoi apa multa si parfum proaspat pana la 12 ore. Nu-i asa ca e simplu?
Despre curatenia din celelalte camere va voi povesti alta data, ca acum am timp pentru o cafea aromata, pe balcon, urmarind ultima zvacnire a eclipsei de soare. Bineinteles, cu ochelari speciali!
Acest articol a fost scris pentru proba 9 a Spring SuperBlog 2015. Pozele sunt luate din enuntul probei.

Acest articol a fost publicat în SpringSuperBlog 2015 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

