Bianual, că-i mai frumos aşa!

– Abia aştept ziua de 4 aprilie! Mor de nerăbdare!- spuse I. , bătând darabana cu degetele în masă. Se ridică, dădu ocol mesei, apoi se aşeză pe mânerul fotoliului, cu faţa spre calendar.

suntsenzationalaCe să fac, Spiky,dacă  aşa de mult îmi plac darurile?! Oare ce voi primi de această dată?! Mai ştii, la Gala din primăvara trecută – tortul acela uriaş, pe care era menţionat numele meu? Bine-bine, nu doar numele meu, ci şi al celorlalţi parteneri…

Stai aşa, că mai am poză cu mine, lângă tort. Şi căutând prin memoria calculatorului, îi arătă pisicii o imagine cu o faţă plină de frişcă, luminată de artificii multicolore.

Stai să-ţi arăt şi eşarfa din sezonul anterior! Scrie pe ea : „La multi ani de Ziua Partenerului  SuperBlog” şi data: 12 decembrie 2014.

Aşa-i că nu ai înţeles nimic? Ziua Galei SuperBlog s-a declarat ca fiind aceeaşi cu Ziua Partenerului SuperBlog. De ce? Ca să poată fi sărbătoriţi cu toţii deodată : câştigători, premianţi, parteneri, organizatori, participanţi. Şi să fie de două ori pe an!

Hai să te lămuresc:

Uite, pe http://MASCOTEcsuper-blog.eu scrie:  SuperBlog este cea mai longevivă competiție din blogosfera românească. Lansată în toamna anului 2008, SuperBlog a înregistrat, în cele 9 ediții organizate până acum, peste 1500 de participanți și circa 20.000 de articole, pe teme dintre cele mai diverse.

Partenerii media și bloggerii parteneri care  susțin competiţia numără ani mulți de experiență în mediul online și reprezintă o sursă de informații și de inspirație pentru audiența lor. La această ediție aniversară SuperBlog, a zecea din istoria competiției, sunt puşi în prim plan câștigătorii – nu doar cei ai premiilor și ai trofeelor, ci mai ales cei ai încercărilor de creativitate și perseverență, zi după zi, an după an. Cei care își antrenează și provoacă mereu puterile, oferindu-și lor și celorlalți prilej de desfătare prin cuvinte, sunete ori imagini, prin informații ori functionalități pentru cititorii, ascultătorii ori privitorii lor vor fi în centrul atenţiei la Gala Spring SuperBlog 2015.

SustinSpringSuperBlog2015f_mare

Şi printre ei mă număr şi eu! Îmi place să fiu în lumina reflectoarelor!

Ia să vedem dacă mă recunoaşte cineva din lista asta  lungă:

 Sponsori Spring SuperBlog 2015

Acest articol a fost publicat în Bookbinding, Evenimente, SpringSuperBlog 2015 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

