Aroma unei zile perfecte!

Buna dimineeeeeeaaaaata! O, Dumnezeule pisicesc! Aroma acestei cafele imi trezeste amintiri din viata mea anterioara, pe cand eram dromader si eram inconjurat de noua camile. Una mai cocosata ca alta . Cu ele imi sorbeam licoarea amaruie, in fiecare dimineata.

Mie imi place sa fac paranteze, asa ca va soptesc secretul: tot eu le-am spus patronilor de aici de unde pot lua cafetiera profesionala . Ca doar sunt motan citit!

Da, da! Veti spune: povesti, povesti! Normal ca sunt povesti! Cine a mai vazut ca dromaderul sa aiba harem?! Dar pe cuvantul meu de motan aristocrat de nu a fost adevarat!

Si harem si slujnica! O femeie careia nu i-am vazut niciodata fata, dar care sunt sigur ca avea un mirosss de milioane ! Milioane de boabe de cafea! Pai pregatea femeia aceasta o licoare, ca pana si barbatii erau vrajiti de aromele ei. Toata oaza era invaluita in aburii cafelei preparate la ibric, precum aici, la Londra, ne invaluie ceata. Si atunci camila mea cea de baza se furisa si umplea canile noastre… o desfatare!

L-am cunoscut si pe Arzum Okka, turcul ce ne-a adus cafeaua in oaza. Laudat fie Domnul pisicesc si Allah-ul lui (al turcului) pentru binele ce ni l-a facut! De nu trecea el pe la noi, ramaneam fara aceasta licoare ce ne trezeste simturile!

Si acum, iar in paranteza: daca nu venea el si nu i se imbolnavea camila, nu aveam eu a noua sotie! Dar asa, a ramas la noi in oaza si am luat-o sub cocoasa mea. Spun sincer, mi-a fost cea mai draga. Nu cea mai tanara, dar cu cocoasa ei cea din spate mai mare si mai rotunda decat toate… din multe offuri m-a salvat.

logo_marketonline_mic1

Ridic privirea din cana si ma uit pe geam. Oare din multimea agitata de afara stie cineva ca poti savura 500 de ani de experienta in prepararea cafelei direct in ceasca cumparand un produs profesional din magazinul MarketOnline.ro ? Cred ca nu. Ia hai sa facem ceva in privinta asta!

Chem chelnerul, platesc cu varf si indesat cafeaua si ies din local. Cu toata prestanta mea de pisoi aristocrat, imi iau inima in dinti, imi rasucesc mustatile si incep sa strig in gura mare secretul cafelei aromate turcesti: Miaaauuuuu! Miorlauuuuu! Apoi imi deschid umbrela si ma pierd printre oamenii grabiti, infofoliti. Sufletul meu e cald, precum cafeaua aburinda. Voi avea o zi perfecta!

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2015. Proba 1.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog2015 și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.