Shopping , stare de bine si frumusete

Orice sfarsit de saptamana pt o femeie incepe cu shopping: fie produse alimentare, imbracaminte, produse de infrumusetare. Pe mine sfarsitul de saptamana m-a surprins la achizitionarea noilor produse Gerovital Tratament Expert pentru par. Marturisesc ca marii producatori de sampoane, sapunuri procesate cu un borcan de 500ml de miere, menta etc raportat la o tona , m-au pierdut pe drum. Asadar, am optat pentru aceste produse  naturale (se vede cu ochiul liber, miros etc).  Efectele se vad, dar, necesita rabdare. Intre timp opresti deteriorarea  parului.

Da, recunosc, am facut aceste achizitii acum , fortata oarecum si de fata mea, care este in primul an de liceu. Si nu oriunde, ci la sectia de Estetica si Igiena Corpului uman. Pai cum as putea sa o las cu parul asa de gras si ars de placa ,  sa urmeze astfel de cursuri?! Ca doar si imaginea conteaza.

Fata mea utilizeaza des placa si  feonul. Mi s-a spus ca Gerovital Tratament Expert Thermo-protect   reprezinta o metoda simpla si eficienta de a proteja si hidrata parul, suplimentand rezervele de apa din structura fibrei capilare. Asa ca, l-am pus in cos.

produse_farmec_-300x225Noile sampoane Sebum Control de la Gerovital vor normaliza secretia glandelor sebacee, marindu-se intervalul intre spalari. Nutrientii esentiali din componentele samponului contribuie direct la reducerea secretiei excesive de sebum, dar si  la combatarea caderii excesive a parului. Asa ca l-am pus si pe el in cos. Doua dintr-o lovitura!

Iar azi, cand a venit de la liceu, fata mea arata deja cu mult mai bine! A fost cobaiul clasei. A beneficiat, pe langa o spalare cu profesionalism a parului si de un masaj al scalpului si de o coafare foarte reusita! Chiar avea un par frumos si sanatos! Si il purta cu mandrie, revarsat pe umeri, exact asa cum isi dorea dintotdeauna.

Au samponat-o de doua ori si i-au recomandat sa reia procesul dupa patru-cinci zile. Serul Thermo-protect l-au aplicat dupa spalare, pe parul umed. A actionat in voie 2-3 minute pentru fixare si nu l-au clatit. Extractul de Aloe Vera, Aquaxyl si Provitamina B5 sunt „vinovate” pentru efectul puternic hidratant.

tumblr_mrlpq7QZ7X1sbga1ho1_500 Mi-am imbratisat fata si am observat pe geam, in fata blocului, patru Feti- Frumosi care mai de care mai impunator! Intrebandu-mi din priviri copila, mi-a raspuns ca astazi a facut cunostinta cu ei. S-au luat dupa ea pana acasa, fiind siguri ca la ea au sanse sa fie „vazuti bine”.

Pe cel in alb il cheama Anti-matreata, pe cel in negru Regenerare; al treilea este Sebum – Control si ultimul  Anti-cadere.

Am ras din suflet si i-am lasat sa patruleze incontinuu pe langa bloc in timp ce noi       ne-am asezat la masa. Cu siguranta ii vom mai vedea pe aici!

Acest articol a fost scris pentru proba 2 a SuperBlog 2015.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog2015 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

