Pro si contra tricouri

Noi suntem spontani si dezinvolti fir-ar sa fie. Si prin asta intelegem sa purtam tricouri funny si sa ne scarpinam misto in cap.

Nu, nu sunt de accord! Nu sunt de acord cu mesajele haioase scrise pe tricouri; nu sunt de acord cu emoticoanele agatate ostentativ  pe piept sau pe burta.

Noi, oamenii tinem la obiectele noastre. Tinem chiar foarte mult. Obiectele sunt o extensie a personalitatii noastre. De ce atunci sa nu le conferim obiectelor noastre aceleasi valori cu care ne laudam noi? Unde este dauna daca ne folosim de obiecte pentru a promova niste valori pozitive? Atasarea de valori obiectelor inseamna publicitate. Si cu asta sunt de acord.

Si pentru ca gusturile fine de timpuriu se invata, designerii si artistii au creat cadouri speciale pentru toate varstele. Gasim body-uri imprimate cu diferite expresii care ne smulg un zambet mai chinuit sau nu. Pe moment, totul este numai raset si voie buna. Peste cativa ani, vazand pozele din album, copilul ar putea fi marcat de elefantul sau de hotdog-ul de pe haina purtata si sa-l asocieze cu o posibila luare in greutate; sau de cutia cu spanac a lui Popeye si sa-si doreasca muschi ca ai lui, cu orice pret.

vaVJgRyjRe_tricou_albSincer, nu pot vedea deloc valoare in tanarul care ar purta acest gen de tricou . Mi se pare injositor pentru cel/cea care ar fi a doua persoana din peisaj. Oare chiar sa traim batandu-ne joc sau luandu-i peste picior pe cei de langa noi, in fiecare zi, chiar si fara un motiv aparent? Suntem mai buni de atat! Asa imi place mie sa cred.

qzqv3esDzg_tricou_negru Sau sa traim in depresie pentru ca cineva a parodiat sigle ? Cu astfel de tricouri personalizate consider ca se scade stima de sine, ca devenim pioni intr-o lume guvernata de altii.

La diferite evenimente culturale (festivaluri de carte, de muzica folk, de teatru) mi-a placut sa fiu asociata actiunii printr-un tricou cu o mica sigla la piept. Am simtit ca sunt diferita in sens pozitiv fata de ceilalti. Implicarea in actiuni umanitare sau de impact social mi-a placut sa o reperez vizual, prin o multime de oameni imbracata la fel, cu tricouri ce ies in evidenta, dar nu strident, nu in sens rau.

Sa nu ma intelegeti gresit! Imi place sa primesc in dar cadouri personalizate, dar de bun gust si care sa nu atinga, intr-un mod neplacut, persoana vizata, nici macar in gluma.

O cana pe care scrie: ” Sunt senzationala!” sau „Tu nu imbatranesti , ci doar inaintezi in varsta” sau care are imprimate, gen suvenir, imagini dintr-o anumita locatie sau de la un anumit eveniment – mi se par decente . Dar tot as prefera  o cana pe care sa pot scrie eu un mesaj, iubitului meu copil: „Buna dimineata, raza de soare! Sa ai o zi excelenta! Te pupa mama”

De asemenea, cutiile pentru cadouri, inscriptionate : „Cufarul meu de comori” mi se par mult mai de bun gust decat:” Deschide-o si-ti vei blestema zilele!!!”

Revenind la imbracaminte, parerea mea este ca poti iesi in evidenta si cu un tricou simplu, asortat cu o brosa sau o esarfa deosebita. Interlocutorul tau nu ar trebui sa stea cu ochii numai la cuvintele sau imaginile de pe tricou. In fond, esti o persoana care trebuie privita in ochi, admirata pentru cine esti, nu pentru ce porti!

Nu te vei ridica niciodata la inaltimea dorita cata vreme incerci sa fii altcineva. Planul lui Dumnezeu pentru viata ta este unul bun,  placut si desavarsit; mai mult, iti este destinat tie. Descopera-l astazi!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015, proba 5. Contine parerea personala a autorului. Nu trebuie ucisi designerii si artistii din cauza lui. Creativitatea este de baza in publicitate!

Acest articol a fost publicat în SuperBlog2015 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Pro si contra tricouri

  1. Dani Havarneanu spune:

    Ce-mi place când citesc articole cu opinii pro si contra. Pentru ca asta-i, de fapt, realitatea! Si eu prefer tricourile personalizate pentru promovarea sau sustinerea unei cauze, unui eveniment… O fi si vârsta de vina, nu stiu. Bafta, Ioana!

  2. cz1cz spune:

    Nici eu nu as purta tricouri prrsonalizate, dar beau cafeaua dintr-o cana cu poza copiilor mei si imi face o placere deosebita.

  3. Alina spune:

    Mie imi plac tricourile personalizate pt orice chestie! Chiar imi plac mult mesajele, intaresc personalitatea!

  4. Pingback: SuperBlog | Proba 5. Tricouri cu personalitate

Lasă un răspuns

