Ce poate fi mai rau decat o nunta in data de 13

Ce poate fi mai rau decat o nunta in data de 13, la ora 13?
Hmmm…repetarea ei de 13 ori?!

Dragii bunicii, imi amintesc de acest eveniment de fiecare data cand aud vorba: „mai rau de atat nu se poate”. Vreti sa stiti de ce?

-Da, bunico, spune-ne! Am auzit si noi zicala asta, dar inca nu stim de ce anume sa o asociem.

-No, bine… L-am cunoscut pe bunicul vostru intr-o vineri, 13, la balul bobocilor de la facultate. Peste cativa ani, ne-am hotarat sa ne unim destinele. Pentru ca ne intelegeam asa de bine, am ales ziua de 13 septembrie sa fie cea a evenimentului. Odata decizia luata, ne mai trebuia locatia. Aveam o lista de 13 . Am colindat restaurantele si am avut surpriza ca abia ultima varianta sa fie cea castigatoare.(Oare de ce nu ne-a mirat acest lucru?!)

photo-250x250Reprezentantii restaurantului Good Old Times au fost cei care au marcat in agenda lor, in data de 13 septembrie, la ora 13, nunta noastra. Detineau tot ce ne puteam dori: capacitate de 100 persoane, locatie la mezanin, decor simplu, meniu atent selectionat ,  sonorizare profesionala, program artistic si decoruri tematice .

Simplitate si rafinament, servici impecabil, respect pentru intimitate, toate au fost la superlativ. Cea mai buna mancare (am remarcat ca s-a mancat tot din farfurie), cea mai buna asortare a bauturii cu meniul, cea mai buna formatie, cel mai frumos tort… la superlativ. Si cazarea „provincialilor” a decurs fara probleme, in cele mai bune conditii.

Mare noroc am avut cu restaurantul si cu personalul ce a fost la dispozitia noastra, ca totul sa iasa perfect pentru invitati, ca pentru noi…

Razele matinale ale soarelui m-au prins la coafor, unde , din prea mult zel, doamna mi-a ars o suvita de par chiar din breton. Oricat a incercat sa o dreaga, nu a mai reusit in timp util. Uite, aici, in fotografie, se observa bine. Da, eram unica!

In drum spre casa, mi-am adus aminte ca nu invitasem surorile la nunta, asa ca a trebuit sa fac rost de o masina care sa le aduca. Bineinteles ca mi-au spus multe cuvinte „dulci” la telefon.

Cand am coborat scarile pentru a pleca la biserica, mi s-a rupt un toc pentru ca am calcat stramb. Asa ca, am fost probabil singura mireasa cu pantofi turcoaz, nu albi.

La momentul schimbului de verighete, ia-le de unde nu’s. Asa ca preotul a facut apel la cei din sala sa ne imprumute o pereche. Numai bine ne-am linistit, ca usa a fost data de perete si o paparuda „cu burta la gura”, a strigat cat o tineau plamanii ei generosi sa se opreasca nunta, ca ea poarta copilul barbatului de care eram gata sa „ma leg” pentru vecie. Inaintand spre noi, si-a dat seama ca a gresit nunta. Imediat ce a iesit din biserica, am inceput sa radem cu totii si ne-am oprit, pe rand, in afara de o buna prietena, care pana la sfarsitul slujbei , a scos niste sunete indescriptibile, incercand sa se abtina din ras.

In rest, totul perfect pentru invitati. Masini la scara, un paharel sau dusca de tarie, o prajiturica pentru „gura casca”, un ban pentru cei care „au tinut drumul”…

La restaurant parcarea a fost incapatoare, chelnerii cu tava plina cu pahare cu sampanie, pe mese distributia invitatilor a fost notificata prin culori diferite ale fundelor de pe scaune. Membrii familiei o culoare, prietenii de servici alta culoare, iar aranjamentele florale au fost atat de frumoase, ca la sfarsit nu le-am mai gasit, cu siguranta incantand ochiul vreunor fete mai tupeiste.

Dansul – dans, mancarea – mancare, atmosfera-atmosfera… furatul miresei- furt cu nabadai. Noroc ca nu s-au gandit sa ma ia in brate la plecare, ca probabil ajungeam la spital sa sarbatoresc. Abia cand m-au adus inapoi, ca sa ma vad mai bine, m-au ridicat doi dintre hoti…si s-au impiedicat de prag, iar eu am ajuns sa numar picioarele nuntasilor de la una din mese, cu toata mancarea pe mine. Nici bunicul vostru nu a scapat nevatamat, ciocolata din fantana i-a stropit bunatate de costum alb. Negocierea nu a mai fost pe placul hotilor, lor dandu-li-se doar tinutele mirilor. Uite, am poza si cu acestea!

Ne-am schimbat hainele, dar voalul l-am pastrat, numai bine pana la tort, cand, de la artificii, mi s-a aprins. Un chelner, pe faza, mi l-a retezat dintr-o miscare, cu cutitul pregatit pentru miri. Asa ca fiecare felie a avut gust de artificii.(Glumesc, bineinteles ca au adus altul).

Ei, ei… La numaratul banilor, i-am dat sotului meu cerceii clips care imi chinuisera urechile. Am gasit 113 de plicuri cu cate 113 lei si ne-am dat seama ca s-au folosit toate plicurile de pe mese. Si 13 traistute cu monezi de 1 ban. Haiosi nuntasi am mai avut. Si frumosi cercei… ca sotul a crezut ca sunt stricati si…i-a aruncat.

Dupa o asemenea zi, plina de evenimente mai mult sau mai putin placute, ne-am „consumat” nunta, apoi „am prins” doua ore de somn.

Cand m-am trezit, am luat-o de la capat cu coaforul, masina pentru surori, … inclusiv lipsa verighetelor… traistutele cu monezi… „consumarea nuntii”…

si alta zi la fel…

si alta zi la fel…

si alta zi la fel…

pana mi-am dat seama ca, daca nu vom avea verighetele noastre, nu ma voi trezi A DOUA ZI.

Si astfel am ajuns sa traiesc de 13 ori nunta mea si, dupa mai putin de noua luni(de nerabdare), sa dau nastere la 13 copilasi , care mai de care mai dragut si mai guraliv.

M-am uitat la cei 13 nepotei ce ma priveau cu gura cascata si cu ochii cat cepele.

8888-golden-tulip-times-300x107Da, aveam o familie numeroasa, fericita. Si nu-mi parea rau. Il iubeam pe sotul meu ca in prima zi, o vineri 13. Iar nepotilor le-am putut povesti despre o nunta de neuitat, la Golden Tulip Times.

Acest articol a fost scris pentru proba 13 a SuperBlog 2015. Daca ati vazut 13 curcubee in acea zi sau 13 stele verzi, va rog sa-mi dati de stire printr-un comment la articol.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog2015 și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ce poate fi mai rau decat o nunta in data de 13

  1. Dani Havarneanu spune:

    🙂 Daca se nimerea sa fie proba nr. 10, trebuia sa scrii despre „Zece negri mititei”. Dragut! Bafta!

  2. Pingback: SuperBlog | Proba 13. Scenariu de nuntă, la Golden Tulip Times

Lasă un răspuns

