Sursa vietii

Cele patru elemente (Aer, Apa, Foc, Pamant) sunt cunoscute ca surse ale vietii, din cele mai vechi civilizatii, inca inainte de a fi existat o cultura scrisa. Focul se manifesta la nivel spiritual, Pamantul la nivel fizic, Aerul este mental iar Apa este emotionala. Incepeti, deci:

logo_marketonline_mic1

Placa de baza:

-Eu sunt Pamantul , latura profund fizica a vietii, dominata de un spirit organizator, rational si neobosit. Materialitatea mea transpare in nevoia  de a strange cat mai multe posesii in viata aceasta, asigurand un trai bun. Ma gasiti in magazinul MarketOnline.ro .

Memoria:
-Eu reprezint Apa; nu doar sursa vietii( gasita la un Producator de surse), dar si transformarea ei neincetata, pana in adancul profund. Ape linistite sau tulburi, acestea patrund pana in miezul lucrurilor, extragand de acolo esenta.

Ventilatorul PC:
-Eu, Aerul, tin de lumea abstracta, neputand fi concretizat intr-o forma anume, precum gandirea si intelectul. Acestea sunt atribute ale mele.

Placa video:
-Eu reprezint Focul, un element mutabil, schimbator, imprevizibil si volatil. Am darul de a fascina,am o mare putere de seductie si de convingere, magnetismul meu fiind un atuu major, de care ma folosesc in toate laturile vietii . Sunt disponibil cand sunt promotii la componente .

Placa de baza:

– Eu, Pamantul, sunt profund material si palpabil, iar incapatanarea si stabilitatea sunt alte doua coordonate de baza ale mele.
Memoria:
– Eu,  Apa ma bucur de privilegiul de a avea acces la informatiile pe care le detin. Nu oricine poate asta!  Sunt contemplativa, tesuta din emotii, pe care le resimt mai acut decat restul lumii.
Ventilatorul PC:
– Eu, Aerul, comunic, am energie pozitiva, sunt prietenos si inventitativ. Aflat practic pretutindeni, sunt legatura invizibila dintre lucrurile interioare si cele exterioare.
Placa video:
-Eu,  Focul,  reprezint si pericolul, deoarece ma raspandesc cu rapiditate, precum forta destructiva . Sunt  un mare luptator si temut adversar.

fsp-logo_mic Vad ca ati inteles ca sursa Fortron este de o importanta deosebita, la fel ca viata. Va multumesc pentru dialog. Va mai astept pe aici, cu alte prezentari.

O seara buna si VIATA LUNGA!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015, proba14.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog2015 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sursa vietii

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 14. FSP – Fortron îți pune PC-ul în mișcare!

Lasă un răspuns

