Suntem experti atata timp cat avem curent

Totul a inceput intr-o zi de primavara, cu un tosta mista delicios. Un sandwich cu o groaza de ingrediente, presat la cald. Papilele mele gustative pur si simplu au fost fermecate! Am cautat in ofertele de electrocasnice si mi-am facut cadou un sandwich maker.

logo_marketonline_mic1Si apoi au inceput sa”curga” cadourile.

Intarzierea la invitatia nasilor mi-a dat ocazia de a descoperi cuptorul cu microunde. Cand ajungi mort de oboseala acasa, nu e mai usor sa incalzesti un minut mancarea deja gatita, fara sa o arzi sau sa sa te friga, ca ai uitat-o pe foc? Ba da. Deci a trebuit sa-l am. Si curierul m-a vizitat cu un cadou splendid. Un cadou facut mie, de catre mine.

Coafeza mi-a deschis apetitul catre bucle si onduleuri, asa ca mi-am comandat si un uscator de par. Nu unul oarecare, ci de calitate olandeza, de la Philips. Ma bucur de el si atunci cand ies din bazin si doar imi usuc parul, pentru a iesi apoi in racoarea serii. Curier la usa- cadou de la mine pentru mine. Si ziua este mai frumoasa.

category_header_6

Mixerul este si el un aparat foarte folositor. L-am descoperit din nevoia vecinei mele de 70 de ani, de a amesteca in aluaturi si creme. De la dansa am prins si dragostea de a face prajituri. Dumnezeu sa o odihneasca! Un mare bine mi-a facut!  Curier la usa- cadou de la mine pentru mine. Si ziua este si mai frumoasa.

Am tot vorbit de curier. Bineinteles! Am apelat la magazinul MarketOnline.ro pentru ca au de toate. Si nu glumesc! Cum pot intra in posesia aparatelor dorite daca nu prin acesti mesageri de nadejde numiti curieri? Si totusi, pentru aparatele mai mari, cum sunt aspiratoare, frigidere, televizoare, calculatoare, inca prefer interactiunea fizica . Nu online.

blender_Philips2-300x232

La acest Black Friday mi-am cautat un robot de bucatarie profesional pentru ca sunt mai atenta la ce mananc. Nevoia de a trece pe alimentatie mai sanatoasa mi-a scos in cale ROBOTUL. Da, si din comoditate, si din lipsa de timp, si din lipsa de idei. Odata cu el astept si o carticica de retete. Sper sa le experimentez cat mai repede. Curier la usa- cadou de la mine pentru mine. Si ziua este si mai , si mai frumoasa.

Cine si-ar fi inchipuit ca vom deveni experti in tehnologie in asa de scurt timp? Dar oare ce ne facem daca se ia curentul? Renuntam la cadouri?

In nici un caz! Ne adaptam cadourile in functie de imprejurari!

Si sa stiti ca sunt inconjurata de oameni care mi-ar putea face si ei cadouri, doar ca, cu acestea de mai sus mi-a facut placere sa-mi infrumusetez eu singura viata!

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015, proba 23. 

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în SuperBlog2015 și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

