Zburam sau ne angajam?

Dragii mei , am aflat deunazi ca Ryanair face angajari in Romania. Vreo 100 de persoane. Au interviuri in cateva orase . Imi intind antenele si uitati ce raspuns primesc: „Buna Ioana! In legatura cu Ryanair… e o companie low cost! Intr-adevar am auzit ca efectueaza angajari.”

Si ce ma gandesc eu? Daca se cere sa poti sa inoti 25 m, ia sa ma uit pe deasupra a ce ape va zbura avionul buclucas? M-am inregistrat pe site si am cautat un city break low cost.

M-am jucat putin printre oferte.

ryanair

De ce am ales Bruxell? Pentru ca acolo am mai fost. Eu sunt o persoana conservatoare, de felul meu. Si de ce singura? Pentru ca prefer masina personala, atunci cand sunt cu familia.

img_20140517_080526Stiu ca nu sunt cea mai potrivita persoana care sa asigure pentru un grup, rezervarile in cazul calatoriei cu avionul. Recunosc!

Pentru facilitati nu am ochi buni. Nu le-as remarca  nu pentru ca nu sunt in „ochii” mei, ci pentru ca nu le caut! Am 2 bagaje de mana gratuite, reduceri pentru familii, promotii periodice… noroc ca ceilalti le cer si pentru mine. Sunt draguti sa imi ofere confortul necesar! Multumesc.

Asa ca, daca planificati o calatorie unde e mai convenabil zborul, sa vasfatuiesc ceva: optati pentru Ryanair, compania low cost care va ofera conditii de la decente la „profi”. Si locuri de munca!

Spor in toate cele bune!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2016, etapa 2.

 

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2016 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

