O noapte departe de valtorile zilelor

<<„Sa dai, sa dai, iata marea fericire a vietii. Sa dai mai ales la timp, fiecare lucru la vremea lui. Sa dai rasul, sa dai lacrimile, sa-ti traiesti aventurile, sa-ti traiesti durerea… Sa plangi, un timp… si apoi sa razi.” Panait Istrati

Iti ofer, draga surioara, o noapte departe de valtorile zilelor tale. Fii fericita! Te asteptam maine, cu forte proaspete, acasa! Ioana>>

Totul s-a intamplat pe negandite. In urma cu jumatate de ora eram acasa, cu fetita mea, incercand cu greu un zambet. Acum stateam in picioare, in mijlocul camerei de hotel, uitandu-ma inca nedumerita in jur, tot fara zambetul dorit in coltul gurii…

image descriptionOk. Sunt turist in propriul oras. Am cazare la un Hotel in Bucuresti! Oaspete al unui Hotel Residence situat central -Arc de Triomphe , am la dispozitie doar 24 de ore sa simt iar ca traiesc.

Sa facem sa merite fiecare minut!

Imi inspectez repede camera:

Acces la internet Wi-Fi, telefon, televiziune prin cablu, birou de lucru, aer condiționat cu control individual al climei, prosoape de baie alb imaculat, baie cu cada, halat de baie, uscator de par , cosmetice Bio, mini-bar complet. Practic, tot ce as avea nevoie.

arc-8-150x150Dar nu pot sta inchisa in camera, singura. M-ar napadi amintirile; ori, eu tocmai de ele incerc sa scap un moment…

Pana in holul central, ma las invaluita de  obiecte de mobilier din lemn masiv, materiale din bumbac egiptean sau lana englezeasca. Nu pot sa nu le remarc… defect profesional!

Privirea mi-e atrasa de un afis de langa receptie:

14591819_10154559864369061_1034284186308326001_n

Am auzit de invitatul special, Roman Kim. La numai 24 de ani, acesta nu este numai un virtuoz al viorii, ci si compozitor si inventator, reimaginand chiar maniera in care arta se poate dezvolta in era tehnologiei.

O intreb pe receptionera despre eveniment. Ea, cu o tinuta eleganta, imi raspunde:

-” Suntem onorati sa impartasim si sa sustinem valorile promovate de catre Fundatia Principesa Margareta a Romaniei. La noi vor fi cazati solistul si dirijorul!”.

Multumesc domnisoarei de la receptie si privesc ceasul. Mai am doua ore pana la concert.

arc-5-150x150-Oare as putea face o rezervare la sauna si jacuzzi, pentru seara aceasta si pentru maine ?

Si cu biletelul de confirmare, ma indrept catre restaurant. Numele restaurantului ma duce cu gandul la Jamie Oliver, Bucatarul dezbracat. Am deci incredere ca imi va placea.

Mancarea a venit destul de repede si a fost suficient de buna si de atent servita . Tabouleh (salata de rosii cu patrunjel si bulgur), hummus, tapenade (pasta de masline), salata de vinete, tzatziki, icre, insotite de foccacia facuta in casa.

Renunt pentru 24 de ore la internet, dar cand ajung acasa va trebui sa le scriu o recenzie, pe facebook, asa ca imi notez adresa virtuala:   https://www.facebook.com/ArcdeTriompheHotel/

13240568_1365761263450875_6578698701011582373_nVa fi ca scrisoarea de multumire pentru tratatie, de pe vremuri! La un astfel de hotel, un astfel de raspuns! De bine!

Dupa concert, nu mica mi-a fost mirarea cand, la Spa, l-am revazut pe virtuoz. Geniile se ascund in corpuri normale! Ne-am zambit si chiar am ciocnit un pahar de vin, palavragind vrute si nevrute.

Noaptea a trecut pe nesimtite; mi-am inchipuit ca sunt printesa din poveste, dar , spre bucuria mea, nu am avut nici macar un bob de mazare. Somn linistit, relaxant.

Cafeaua de dimineata a umplut bateriile la maxim. Inca o sedinta de Spa, un masaj ce a pus in functiune si cele mai putin folosite zone ale corpului, si, iata-ma!

Cu zambetul mare pe fata, predau cartela la receptie, multumesc personalului si… ajung in lumea mea, cu fetita suferind de handicap, cu tatal ei ce nu a rezistat presiunilor sufletesti, parasindu-ne, cu o sora de milioane si cu o Viata inainte!

Multumesc,

residence-hotels-mic-300x235

pentru o experienta minunata!

<<You’re here only for a short visit. Don’t hurry, don’t worry. And be sure to smell the flowers along the way. 😌💐>>

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2016, proba 6.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2016 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

