Vanessa si frunzele

Sa facem cunostinta! Eu sunt Vanessa. Sunt o pereche de tenisi Vans. Si sunt indragostita lulea de frunzele aramii din aceasta toamna!

56382341

Oh, nu , nu va deranjati! Nu reusiti sa imi stricati buna dispozitie! Atat de fericita sunt, ca imi ridic pe gulerul gambei si dau forma de inimioara la fiecare gand al vostru! Asa de confortabil ma asez printre frunze si ele ma invaluie suav… Ne iubim pe rand, fara invidie, fara reprosuri!

Frunzele galbui parca au atingerea pufului de gutuie si, asemenea ei, inspira melancolie… Urmeaza cele roscate, focoase, dar totusi timide. Se imbujoreaza si dau sa fuga, dar varful pantofului meu sport le prinde si le saruta patimas!

Oh, imi bate inima nebuneste numai la vederea frunzelor ce zboara, duse de vantul tomnatic, peste aleile pe care ne-am iubit! Haideti sa dansam, sa ne invartim cu o nervura spre cer si una spre pamant; haideti sa cautam pacea sufleteasca si iubirea izvorata din cele mai simple lucruri! Sunt doar o pereche de incaltaminte sport, dar in acelasi timp precursor si lider al modei de strada! Ele sunt doar niste frunze, dar foarte importante in mentinerea vietii pe planeta! Suntem mici, dar dragostea noastra este enorma!

middle2_img_718885Dragele mele, va urmaresc din primavara, de cand ati pleznit mugurii cu atata forta si chef de viata!! Prima intalnire poate nu o mai tineti minte, dar eu nu o pot uita! Pielea mea naturala v-a simtit de cand stapana mea, purtand pantaloni sport ,mai zurlie de felul ei, s-a suit in copac. Verdele crud, mirosul de proaspat, gustul dulceag al noii vieti , atingeri catifelate… ohhh, ce trairi la maxim!

Au urmat zile ploioase, cand va priveam nervurile ude si frematam de dorul vostru. Am trait alaturi de voi bucuria stapanei mele cand si-a luat atestatul in pictura! Mai stiti cum alergam in jurul vostru, cautand unghiul perfect pentru imortalizarea momentului pe panza? Lucrarea ei a fost un real succes! Drept urmare, v-am multumit cu priviri galese  in lumina soarelui de vara!

Spatele calcaiului meu s-a rigidizat tot incercand sa ma fac vazuta de voi! Am amortit asteptand sa dansez cu iubitele mele, maiestuos, pe muzica lui Vivaldi. Poftiti de va alaturati pasilor mei ! Va iau in brate si ne invartim pana in zori! Va promit ca va fi un sezon de neuitat! Vom bea din cupe cu picior inalt picaturi de roua ,ne vom imbraca in mantie de bruma, ne vom infiora sub razele reci ale lunii…

VA IUBESC din tot sufletul meu de pantof sport de dama! Sunt pregatita sa infrunt langa curcubeul din voi frigul ascutit al ultimelor zile de toamna!

-Vanessa? Vanessa?! Unde esti? Hai ca trebuie sa fac baita la tenisi, converse, sneakers! Ne pregatim de iarna, draga mea!

Ma cheama stapana. Ma scuzati, trebuie sa plec! Mi-a facut placere sa stau la brasoave cu voi! Va pup!

Acest articol a fost scris pentr proba 8, SuperBlog 2016.

 

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2016 și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

