Andreea, la 33 de ani

 

partysnapFata imi arata cu bucurie spre poza de pe birou. Ma ridic, o iau si apoi ma asez langa ea, pe canapea.

-Da, Andreea, a fost un eveniment de pomina! Dar uite ce amintiri avem acum! La multi ani , inca o data!

O sarut pe frunte, pe obraji, pe maini.

howworkimgleft-Noroc cu PartySnap , ca ai putut ajunge si la Paris! Si la Londra! Si la Marele Canion! De cand ai ramas imobilizata in acest scaun nu te-am mai putut plimba prin lume atat de mult cat as fi dorit! Dar uite ca esti inconjurata de multi prieteni! Vezi ce ochelari i-am putut pune unchiului Albert, cu acest program de fotodivertisment? Si mustati rasucite, rasucite!

Andreea a incercat sa duca mana la gura, zambind. Apoi imi arata iar poza.

-Da, uite-l si pe tata Gheorghe, cand te ajuta sa sufli in lumanari! I-am pus o tichie fistichie pe cap si un cutit in mana, ca arata mai haios, nu?

party-snap-105-150x150Fata rade si asta ma bucura. De mult timp nu am mai vazut-o imbujorata de emotie! Parca toate problemele ei au disparut odata cu intalnirea cu prietenii.

-Si cand te gandesti ca tu ai fost fotograful! Nici nu e nevoie de prea mult!  Nu este vorba de o cabina foto, ca nu ar incapea atat de multi in poza. Ia sa ne amintim cati am fost : unu, doi, trei… treizeci si trei! Exact cati ani ai implinit ieri! Si fiecare are o amintire de la tine!  Un an, un invitat, o amintire!

2015-4-2-68721-150x150Violeta niste urechi de soricel, Gloria o floare potocalie in mana, Razvan are un joben, iar Claudiu o esarfa- batic rosie; pe capul meu s-a asezat o pasare, si matusa Rodica are ochii galbeni.

Toate acestea le-am putut imagina pe display-ul alb, cu touch screen. Atat ne-am jucat de mult cu optiunile disponibile, ca , la un moment dat ai obosit si ai adormit . Cat timp te-ai odihnit cu pisoiul Tomas in brate, noi am trimis pe Facebook cateva poze. Uite, prietenii virtuali iti transmit cele mai calde urari de sanatate si fericire!

Cu totii suntem bucurosi ca esti bine acum si ca si noi suntem langa tine in astfel de momente.

A intins mainile spre mine, sa ma imbratiseze. Incerc sa fiu puternica , dar lacrimile imi inunda ochii. O iubesc din tot sufletul meu de mama ! As fi vrut sa fie ea, ca la patru ani. De atunci, de cand s-a imbolnavit, lumea noastra are un alt sens, un alt inteles. E lumea pe care o traim zi de zi. Cu bune, cu rele. Cu astfel de fotografii de la evenimente ne umplem de veselie si speranta  clipele, lunile, anii. Si cu prietenii care nu ne-au parasit la necaz.

IMG_20141217_233624

Va multumim tuturor! Andreea mea e fericita in casuta ei, cu catelul Grivei si cele doua pisici, Tomas si Pițu. (fotografie personala)

Va vom chema cu siguranta si la alte evenimente din viata ei.

Articol scris pentru SuperBlog 2016, proba 13.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog 2016 și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Andreea, la 33 de ani

  1. dan spune:

    Prea trist de frumos…😦

Lasă un răspuns

