Denim

<<dením, denímuri s.n. Tesătură groasă si deasă, cu firul în diagonală, de obicei din bumbac, asemănătoare docului sau drilului, din care se confecționează jeansi (blugi), salopete, combinezoane [DEX ’98 (2), NODEX (2)]. (<engl. denim, fr. (serge) de Nîmes, serj produs la Nîmes, oras din sudul Franței).>>

answear-patrat

<<Denim Original Deodorant este realizat cu esente care va dau o eleganta atemporala…>>

Bingo! Am gasit ce au in comun cele doua, in afara de cuvantul propriu-zis: denim!

Amandoua intorc capetele trecatorilor si provoaca fluieraturi admirative!

Acum, ca m-ati provocat, am sa va spun despre fusta mea, de un albastru spalacit pe care o am inca din timpul facultatii.

Am ochi albastri? Am ! Am fusta asortata? Am! Am adidasi albi si camasa cu manecile suflecate? Am!  Pai atunci, inseamna ca sunt in randul lumii!

Si ce lume! Chitaristi cu plete in vant ce fredoneaza veseli:

Nu conteaza cat de lung am parul

Ci conteaza cat si cum gandesc!

Ne adunam pe bancile din campus , cu cate o bere rece si spumoasa si uitam de noi, ore in sir,pana cand noaptea tarziu devenea dimineata devreme. Cantareti aveam destui, chitari de asemenea. Si era o atmosfera ce cu greu o mai putem reproduce in zilele noastre. Dar , totusi, eram linistiti. Ne distram foarte frumos. Si ne iubeam, Doamne ce ne mai iubeam!

large_img_748634Printre colegi aveam cativa fani Levi’s. Aveau cei mai „tari” blugi din lume. Sa-mi fie cu iertare, dar chiar i-am „testat”. Stiu ca multe colege aveau pica pe mine, ca baietii priveau prea mult la „moi„(in franceza). Eh, nu stiau ca deja cuvintele admirative le adresasem acelor coapse ferme pe care le pipaisem in treacat. Adica de fiecare data cand treceam pe langa ele! Si zau ca nu le displacea! (coapselor, adica!)

De multe ori, fusta mea „se dadea” la pantalonii lor. Le „facea ochi dulci”, albastri… Numai ma trezeam lipita de formele lor proeminente si imi era greu de tot sa rup vraja momentelor… Imbratisarea dura uneori cat o clipa, alteori cat doua clipe, alteori… as fi vrut sa dureze o eternitate!

Intr-un final, si-a gasit si ea , fusta, nașul. Acum sta linistita in dulap, la loc de cinste, alaturi de salopeta cu care ” s-a imbarligat” in urma cu 20 de ani. Alaturi veti gasi albumul cu pozele tineretii mele si a „maturitatii” ei.

Cand aveti timp, va poftim la o gura de bere si o poveste cu happy end. De fapt, cred ca povestile vor curge una dupa alta, ca si cantecele pe ritmuri de chitara . Alte cuvinte si fluieraturi admirative, alte esente care dau o eleganta atemporala… Acelasi DENIM.

SuperBlog 2016, proba 14.

Acest articol a fost publicat în Bookbinding, SuperBlog 2016 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

